  • 1. Data: 2005-02-11 07:11:06
    Temat: Re: Wniosek o dowod osobisty
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "manito" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:719d890e.0502100904.31ac25bc@posting.google.com
    > Za 2 tygodnie mam 18naste urodziny. Czy wniosek o dowod moge zlozyc
    > najwczesniej w dniu urodzin czy moge juz teraz?

    Masz prawo posiadać dowód osobisty już od ukończenia 13 roku życia.
    Obowiązek posiadania masz od 18 roku życia.
    USTAWA z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych -->> art. 34

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 2. Data: 2005-02-11 15:00:38
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 11/02/2005 08:11, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote :
> [...]
    > Obowiązek posiadania masz od 18 roku życia.
    > USTAWA z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach

    Przy czym lepiej złożyć po osiemnastych urodzinach -- dowód będzie ważny
    dłużej -- bo 10 lat zamiast 5 lat. art. 36 cytowanej ustawy.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your