  • 1. Data: 2005-02-11 01:53:54
    Temat: koszty procesu
    Od: "shot" <s...@g...com>

    Witam
    Na ostatniej rozprawie apelacyjnej Sad zasadzil od powoda na rzecz pozwanej
    (czyli mnie) kwote tytulem zwrotu kosztow procesu.
    W zwiazku z tym mam pytanie: czy ta kwota przysluguje mnie czy mojemu
    pelnomocnikowi?
    Dzis adwokat oznajmil mi, ze te kwote zabierze on, bo "sie napracowal".
    Dodam, ze za prace adwokata zaplacilam kwote wskazana przez niego juz na
    poczatku jego pracy.
    W zwiazku z tym moje pytanie: kto ma prawo do tych kosztow procesu?
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2005-02-11 06:22:49
    Temat: Re: koszty procesu
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    shot wrote:
> [...]
    > pelnomocnikowi?
    > W zwiazku z tym moje pytanie: kto ma prawo do tych kosztow procesu?

    przysluguja one Tobie, a jak sie rozliczasz ze swym pelnomocnikiem, to juz
    sadu nie interesuje

    Kacper

  • 3. Data: 2005-02-11 08:30:39
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *shot* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > W zwiazku z tym moje pytanie: kto ma prawo do tych kosztow procesu?
    > Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za pomoc.

    IMHO pozwanej, czyli Tobie. Ciekawe jakbyś dostała odszkodowanie, to czy
    też by chciał sobie wziąć, bo się napracował.