  • 11. Data: 2003-01-26 23:08:18
    Temat: Re: egzemplarz utworu a program komputerowy
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > A jezeli kupuje licencje na uzytkowanie na 50 stanowiskach i dostaje
    jeden
    > egzemplarz nosnika?
    > Ale place 50xkoszt licencji na jedno stanowisko pomniejszony o jakis
    > rabat???
    > Czy legalnie moge uzywac na jednym stanowisku?
    BusinessSoftwareAlliance
    > raczej dopuszcza w tej sytuacji uzywanie na 50 stanowiskach, a
    polskie prawo
    > nie?

    Wtedy kupujesz 50 egzemplarzy UTWORU i zawierasz jedną umowę
    licencyjną, a nośnik nie ma nic do rzeczy.

    Ewentualnie kupujesz 1 egzemplarz UTWORU i zawierasz jedną umowę
    licencyjną, która upoważnia Cię do używania na 50 stanowiskach, a
    nośnik j.w.

    Piotr Memos

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2003-01-27 00:00:38
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    27 sty 2003 o 00:08 GMT
    PMem
> [...]
    > Ewentualnie kupujesz 1 egzemplarz UTWORU i zawierasz jedną umowę
    > licencyjną, która upoważnia Cię do używania na 50 stanowiskach, a

    Sugerujesz, że dysk twardy z zainstalowanym systemem operacyjnym i kopią
    płyty z plikami instalacyjnymi to dwa stanowiska? Cudowne rozmnożenie?
    A może sugerujesz także, że płyta CD-R albo taśma streamera jest także
    stanowiskiem? Hmmmm....

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 13. Data: 2003-01-27 00:04:18
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    27 sty 2003 o 01:00 GMT
    Czarek Gorzeński
> [...]
    > płyty z plikami instalacyjnymi to dwa stanowiska? Cudowne rozmnożenie?
    > A może sugerujesz także, że płyta CD-R albo taśma streamera jest także

    To wątpliwości w kontekście innego toczącego się na grupie wątku o BSA
    i legalności oprogramowania. :)

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 14. Data: 2003-01-27 06:15:47