  • 1. Data: 2003-01-24 00:46:01
    Temat: rozwód.. podział majątku.. pomocy.. pilne...
    Od: "iks" <e...@g...pl>

    Jest sytuacja,,, żona odchodzi od męża...
    facet mieszkanie dostał pod ciotce i je wykupił
    jej jego parwowitem właścicielem... żona nie
    jest niggdzie zapisana jako współwłaściciel..
    i pyutanie - czy ma prawo do jakiejś częsci tego
    mieszkania ??
    z tego co ja wiem to pzredmioty majatkowe
    nabyte pzred małeżeństwem sa majątkiem
    odrębym, więc chyba nie ma żadnego parwa ?

    z góry dzięki za wszelkie info !!

  • 2. Data: 2003-01-24 00:47:38
    Temat: Re: rozwód.. podział majątku.. pomocy.. pilne...
    Od: "iks" <e...@g...pl>

    sorry za bledy, ale to z nerwowej sytuacji.......

  • 3. Data: 2003-01-24 01:02:42
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "iks" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego co ja wiem to pzredmioty majatkowe
    > nabyte pzred małeżeństwem sa majątkiem
    > odrębym, więc chyba nie ma żadnego parwa ?

    Jeżeli wykupił i całkowicie spłacił przed zawarciem
    małżeństwa, to mieszkanie stanowi jego majątek
    odrębny i nie może być przedmiotem roszczeń
    jego żony.
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-24 01:15:05
    Temat: Odp: rozwód.. podział majątku.. pomocy.. pilne...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Sg0Y9.180442$T...@n...chello.at...
    > Jeżeli wykupił i całkowicie spłacił przed zawarciem
    > małżeństwa, to mieszkanie stanowi jego majątek
    > odrębny i nie może być przedmiotem roszczeń
    > jego żony.

    w uzupełnieniu dodałabym jeszcze art.45 k.r.o oczywiście jeżeli taka
    sytuacja miała miejsce ...tak wiec jak wczesniej pisałam co do własności ok.
    ale wydatki i nakłady poczynione należy zwrócić...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-24 01:47:15
    Od: "iks" <e...@g...pl>

    dzięki... też tego byłem pewien, ale chciałem jeszcze większej pewności bo
    to chodzi o bliska osobę... i właśnie o przytoczenie jej jeszcze wypowiedzi
    potwierdzające to co wcześniej mówiłem przez inne osoby...

    dzięki i pozdrawiam...