  • 1. Data: 2005-02-03 15:45:40
    Temat: egzekucja z wyroku
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    Drodzy Grupowicze
    Mam taką oto prośbę :
    Chodzi mi o niewielką chyba pomoc prawną . A teraz do rzeczy

    Mam prawomocny wyrok z sądu pracy .... o zapłatę , wydanie ZUS RUM, i pita .
    O ile kasę wyegzekwować może komornik ( co też skutecznie czyni) to co z
    pozostałymi rzeczami ...... jak je wyegzekwować ?

    Liczę na konstruktywne pomysły
    Cezar

  • 2. Data: 2005-02-03 16:02:42
    Temat: Re: egzekucja z wyroku
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "cezar" <c...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Use the komornik Luke.

    i to jest pomysł ...... gratuluje ilorazu inteligencji a tak na marginesie
    nie można Cię odnaleźć na stronach Mensy ciekawe czemu ?

  • 3. Data: 2005-02-03 16:17:06
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "cezar" <c...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > czyni) to co z pozostałymi rzeczami ...... jak je wyegzekwować ?

    Use the komornik Luke.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.

  • 4. Data: 2005-02-03 16:36:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "cezar" <c...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    No to egzekucja sądowa.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ograniczenie predkosci swiatla, to ograniczanie naszych praw obywatelskich i powinno
    byc zwalczane.

  • 5. Data: 2005-02-03 18:50:42
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 03/02/2005 16:45, cezar wrote :
> [...]
    > O ile kasę wyegzekwować może komornik ( co też skutecznie czyni) to co z
    > pozostałymi rzeczami ...... jak je wyegzekwować ?

    Można na podstawie art. 1050 Kodeksu Postępowania Cywilnego:
    § 1 Jeżeli dłużnik ma wykonać czynność, której inna osoba wykonać za
    niego nie może, a której wykonanie zależy wyłącznie od jego woli, sąd, w
    którego okręgu czynność ma być wykonana, na wniosek wierzyciela po
    wysłuchaniu stron wyznaczy dłużnikowi termin do wykonania i zagrozi mu
    grzywną na wypadek, gdyby w wyznaczonym terminie czynności nie wykonał.

    Ale ja bym się w to nie bawił. Zawiadomił bym po prostu ZUS i Urząd
    Skarbowy -- obie te instytucje sprawnie zajmą się niesumiennym
    pracodawcą. Prawdopodobnie bowiem nie wystawienie ZUS RUM i PITu oznacza
    że pracodawca najprawdopodobniej nie zapłacił składek na ZUS i zaliczki
    na podatek dochodowy. (No chyba, że zapłacił, a przez czystą złośliwość
    nie chce Ci dać już wystawionych dokumentów).
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 6. Data: 2005-02-03 21:26:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    cezar wrote:
> [...]
    > O ile kasę wyegzekwować może komornik ( co też skutecznie czyni) to co z
    > pozostałymi rzeczami ...... jak je wyegzekwować ?

    Złóż skargę do ZUS i US pokazując wyrok sądu