  • Data: 2004-11-26 23:56:51
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 01:18:49 +0100, stab napisał(a):

    > witam
    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy czy mam
    > jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    u sprzedawcy raczej nie ale gwarancja producenta prawie na pewno jest
    sprawdz na stronie producenta (nie wiem gdzie maxtor to ma bo wymienialem
    tylko seagate i wd) do kiedy masz gwarancje ich i albo wypelnij od razu
    RMA i sam odeslij albo zapytaj sklepu czy nie zrobia tego za ciebie
    jesli sklep jest dobry to nie bedzie problemow bo oni i tak zalatwiaja to
    hurtem (w moim wypadku tylko zastrzegli ze poniewaz realizuja gwarancje
    nie swoja to mam ich nie scigac za przekroczenie 14 dniowego terminu bo z
    tajwanu przesylka moze chwilke zajac)
    no i faktycznie chwilke zajela ale i tak sie zmiescili w tych 14 dniach ;)
    ogolnie wszystko milo i przyjemnie wiec mysle ze nie ma powodu do paniki i
    rzucania sie na nich z paragrafami bo jak sklep choc troche dba o swoja
    opinie to nie bedzie zadnych problemow a jak nie to poslesz paczuszke sam
    i efekt bedzie taki sam - nowy dysk
    pozdrawiam
    --
    JFK