  • Data: 2004-11-27 09:41:40
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > Dnia Fri, 26 Nov 2004 23:54:08 +0100, kam naskrobał(a):

    > twoja zdolność do wybiorczego czytania ustaw ciągle mnie zadziwia.

    A mnie Twoja zdolność do argumentacji. Znowu odwołasz się do
    nieistniejących komentarzy?
    Chcesz to masz całość "Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez
    odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie
    gwarancyjnym lub reklamie, odnoszących się do towaru konsumpcyjnego;
    określa ono obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy
    właściwość sprzedanego towaru nie odpowiada właściwości wskazanej w tym
    oświadczeniu. Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie
    kształtuje obowiązków gwaranta." i wskaż, który fragment przepisu
    wyklucza złożenie ustnego oświadczenia określającego obowiązki gwaranta,
    mającego postać reklamy - a więc udzielenie gwarancji?

    KG