eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-27 09:22:48
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 08:19:34 +0800, Marcin Debowski naskrobał(a):

    > Oj bo Kamil się trochę czepia :) ale też MZ formalnie ma rację. Ja
    > to widzę tak:
    > 1. (..) Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje
    > obowiązków gwaranta.
    >
    > /tu jest jedyne kategoryczne stwierdzenie, ale nie ma tu mowy o wymogu
    > pisemności/
    >
    > 2. Sprzedawca udzielający gwarancji wydaje kupującemu wraz z towarem
    > dokument gwarancyjny.
    >
    > /tu dla odmiany nie ma żadnej informacji jak ten dokument ma wyglądać (z
    > poprawką na u.4), w szczególności nie napisano, że powinien zawierać ww.
    > oświadczenie. Co stoi na przeszkodzie aby był to np. paragon jeśli są na
    > nim dane firmy?/

    Czy nie zauważyłeś drobnej subtelności że twoja teoria jest całkowicie
    sprzeczna z punktem 1? Na chyba, że podanie NIPu, ceny i adresu na
    paraganie uznajesz na obowiązki gwaranta - co na tej grupie mnie nie zdziwi
    mnie w sumie w ogóle.





    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1