eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-27 09:45:21
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski wrote:
    > 2. Sprzedawca udzielający gwarancji wydaje kupującemu wraz z towarem
    > dokument gwarancyjny.
    >
    > /tu dla odmiany nie ma żadnej informacji jak ten dokument ma wyglądać (z
    > poprawką na u.4), w szczególności nie napisano, że powinien zawierać ww.
    > oświadczenie. Co stoi na przeszkodzie aby był to np. paragon jeśli są na
    > nim dane firmy?/

    A inaczej - to jeden z obowiązków sprzedawcy, którego naruszenie nie
    rodzi skutków w zakresie ważności gwarancji. A poza tym chodzi tu o
    gwarancję sprzedawcy, a niekoniecznie taka może być udzielona ustnie.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1