eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-27 10:45:45
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 17:57:58 +0800, Marcin Debowski naskrobał(a):


    > Przecież dokument gwarancyjny nie musi być tożsamy z oświadczeniem
    > gwaranta kształtującym warunki gwarancji.

    jak najbardziej musi być, jeżeli nie to dopuszczasz sytuację że w reklamie
    twierdzą - 3 lata gwarancji (pomijając fakt że nie widziałem reklamy która
    nie posiadała by odpowiedniej klauzuli *szczegóły u sprzedawcy itp) a na
    dokumencie gwarancyjnym pisze 2 lata i uznajesz że nie jest to sprzeczne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1