eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-26 11:44:09
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: "kicur" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > witam
    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??

    Zależy ile tej gwarancji miałeś - bo jak np. rok, to obowiązują jeszcze
    (równolegle) 2 lata (czyli rok dodatkowy) odpowiedzialności sprzedawcy z tyt.
    niezgodności towaru z umową.
    A jak jest w Twoim przypadku, to nie wiem - nic nie napisałeś:(
    W najgorszym przypadku możesz się jeszcze podeprzeć zapisem z gwarancji (jeśli
    takowy masz, zwykle są, ale musisz sobie poczytać), że zobowiązany jesteś
    zgłosić usterkę w serwisie w terminie iluś tam dni - np. 14-stu. Wtedy możesz
    próbować dochodzić swojego, argumentując tym właśnie zapisem;)
    Pozdrawiam:)

    P.S. Oszołomów nie słuchaj:)))

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1