eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-26 14:09:36
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <co7aac$pbs$1@atlantis.news.tpi.pl>, gosc wrote:
    >> No więc załapujesz się jeszcze na ochronę z tyt. niezgodności z umową
    >> (jest dwuletnia). Problem jest niestety z tym taki, że w okresie powyżej
    >> 6ciu miesięcy od daty zakupu, to ty musisz udowodnić że usterka była
    >> spowodowana wadą tkwiacą w dysku w momencie zakupu. W praktyce może to byc
    >> prawie niewykonalne.
    >
    > co za bzdury piszesz, jest rzeczywiscie 6 mc okres ale poczytaj dokladnie
    > czego dotyczy i jak go nalezy interpretowac? mowiac krotko w praktyce duze
    > szanse, bo dysk po postu nie dziala co latwo udowodnic (co innego gdyby np
    > nie trzymal jakis parametrow technicznych)

    Oświeć mnie przemądry anonimie, gdzie są te bzdury.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1