  • 1. Data: 2008-08-29 14:45:03
    Temat: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: "Ludek" <t...@o...pl>

    Jestem zatrudniony u jednego pracodawcy na cały etat (umowa o pracę). Być może
    niedługo zatrudni mnie na część etatu inny pracodawca (praca w innych
    godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować obecnego pracodawcę
    że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?

  • 2. Data: 2008-08-29 16:12:56
    Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ludek pisze:
> [...]
    > godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować obecnego pracodawcę
    > że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?

    ABW? AW? CBA?

    ;)

  • 3. Data: 2008-08-29 16:40:36
    Od: "w" <s...@v...pl>

    Przyłączam się do pytania , pracuję w szkole, Dyrektor wymaga pisemnego
    oświadczenia o pracy w innej szkole łącznie z liczbą godzin. Podobno na
    wniosek wójta,...czy to jest zgodne z prawem???
    z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2008-08-29 17:20:04
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Podobno na
    > wniosek wójta,...czy to jest zgodne z prawem???

    A co to jest wniosek wójta?
    Jeśli nie masz zastrzeżenia w umowie to możesz pracować gdzie chcesz i ile chcesz.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-08-29 18:13:37
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Ludek pisze:
> [...]
    > godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować obecnego pracodawcę
    > że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?

    Nie ma takiego obowiązku.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2008-08-29 18:40:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 20:13:37 +0200, Mecenas napisał(a):

    > Nie ma takiego obowiązku.

    Na tej zasadzie wielu kierowców warszawskiej komunikacji miejskiej pracuje
    przykładowo od 5:00 do 13:00 w Miejskich Zakładach Autobusowych a od 14:00
    do 22:00 u innego przewoźnika, który świadczy usługi przewozowe dla m.st.
    Warszawy. Było o tym głośno w TV i prasie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 7. Data: 2008-08-29 19:30:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3804.00000233.48b80b6f@newsgate.onet.pl Ludek
    <t...@o...pl> pisze:

> [...]
    > innych godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować
    > obecnego pracodawcę że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?
    Żartujesz?
    A co mu do tego? W myśl jakich przepisów?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-08-29 19:32:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g998q5$clr$1@news.onet.pl w <s...@v...pl> pisze:

    > Przyłączam się do pytania , pracuję w szkole, Dyrektor wymaga pisemnego
    > oświadczenia o pracy w innej szkole łącznie z liczbą godzin. Podobno na
    > wniosek wójta,...czy to jest zgodne z prawem???
    A niech sobie wymaga.
    I niech on podaje podstawę prawną.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-08-29 20:51:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ludek wrote:
> [...]
    > godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować obecnego pracodawcę
    > że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?

    gdzies z ustawy podatkowej wynika, ze powinienes pracodawce poinformowac
    o fakcie przekroczenia skali podatkowej, tak aby mogl naliczac
    prawidlowe zaliczki na podatek, ale nie ma to nic wspolnego z podjeciem
    pracy gdzie indziej.
    Raczej to ten drugi powinien wiedziec, ze gdzies jeszcze pracujesz, aby
    nie naliczal ci miesiecznej ulgi.
    Moze to tez wynikac z jakiegos regulaminu pracy w pierwszym zakladzie,
    ale na pewnie nie "na wniosek wojta".

  • 10. Data: 2008-08-29 21:18:29
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > W wiadomości news:3804.00000233.48b80b6f@newsgate.onet.pl Ludek

    > Żartujesz?
    > A co mu do tego? W myśl jakich przepisów?

    Np. w myśl ustawy o policji albo o samorządzie terytorialnym albo o służbie
    cywilnej. Trzeba mieć zgodę przełożonego