  • 21. Data: 2008-04-10 12:14:18
    Temat: Re: donos?
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    news:ftfd5r$dhb$5@inews.gazeta.pl...

    > Nic. Za późno.
    >
    > Było poprosić rachunek z opisem trasy przejzdu i zapłaconej kwoty.
    > W przypadku odmowy wystawienia rachunku należało odmówić zapłaty i
    > spokojnie wezwać policję lub na nią poczekać jakby taksiarz był taki
    > odważny sam ją wezwać
    > W przypadku ruszenia taksiarza z miejsca docelowego należy wezwać policję
    > i zgłosić uprawadzenie.
    >
    > teraz możesz sobie co najwyżej głośno zakląć.

    /.../
    Jest jeszcze możliwość zgłoszenia że nie ma kasy fiskalnej

    LM

  • 22. Data: 2008-04-10 17:45:09
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    LM pisze:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > To czy ma kasę fiskalną, to akurat można sprawdzić

    Ale nie można sprawdzić, czy wtedy miał. :)

    > LM

    Pozdrawiam, argothiel

  • 23. Data: 2008-04-11 08:07:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 19:45:09 +0200, argothiel napisał(a):

    > Ale nie można sprawdzić, czy wtedy miał. :)

    Też można i to prosto. Procedura instalacji, fiskalizacji i serwisowania
    kas jest bardzo sformalizowana.

  • 24. Data: 2008-04-12 16:51:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Troll" <w...@d...mnie> wrote
    > i to jest chore bo to jest oskarzenie jakby nie patrzec anie dowod.

    W sumie tak. Ale jest druga strona medalu: czasem świadków (np. napadu) po
    prostu brak, a pokrzywdzony wskazuje sprawcę i jest wiarygodny.