  • 1. Data: 2008-04-07 18:31:15
    Temat: Niezgodność oferty z towarem (auto z Niemiec)
    Od: "pawel" <l...@o...pl>

    Witam,

    Na mobile.de Niemiec zaoferował Auto:
    /.../
    Wyposażenie: Immobilizer ...
    Opis pojazdu: Alarmanlage ...
    /.../
    domniemam, że &#8222;Alarmanlage&#8222; to znaczy autoalarm a nie w jakimś
    szczególnym
    znaczeniu immobilizer.

    Czyli oferował auto z dwoma zabezpieczeniami.
    Zawarłem umowa 9 dni temu, 1-jezykowa, niemiecka, w Niemczech.
    Bez żadnych wzmianek związanych z autoalarmem.

    Niestety po przyjeździe okazuje się, że auto nie ma autoalarmu.
    Przy zakupie była jazda próbna bez testów takich drobiazgów jak
    autoalarm.

    Czy mogę żądać pokrycie kosztu instalacji autoalarmu od sprzedającego.
    Mam kopie strony z oferta, która została usunięta po sprzedaży z mobile.de.

    Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

    Pawel

  • 2. Data: 2008-04-07 19:28:53
    Temat: Re: Niezgodność oferty z towarem (auto z Niemiec)
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy mogę żądać pokrycie kosztu instalacji autoalarmu od sprzedającego.

    Tak, żądać zawsze mozesz.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-04-07 22:20:29
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    pawel wrote:

    > Zawarłem umowa 9 dni temu, 1-jezykowa, niemiecka, w Niemczech.
    > Bez żadnych wzmianek związanych z autoalarmem.

    Masz odpowiedź.

    --

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2008-04-08 04:52:11
    Od: "pawel" <l...@o...pl>

    > Masz odpowiedź.

    Chodzi o to, ze przed zawarciem umowy, "zwabil" oferta na stronie intrnetowej i
    tym wprowadzil w blad. Czy nie ma zadnej odpowiedzialnosci za takie postepowanie?
    Oczywiscie kupujacy na jej podstawie zrobil kalkulacje czy sie oplaca a potem ...

  • 5. Data: 2008-04-08 11:18:46

    Widzialy galy co braly to takie staropolskie powiedzenie.

  • 6. Data: 2008-04-08 12:42:18
    Od: "Kriso" <b...@k...pl>

> [...]
    > postepowanie?
    > Oczywiscie kupujacy na jej podstawie zrobil kalkulacje czy sie oplaca a

    Powiedz jeszcze ile kosztowal samochod, a ile kosztuje montaz autoalarmu do
    tego samochodu. Na moj gust "ogolnie samochod Ci nie lezy" lub cierpisz na
    nadmiar wolnego czasu.

    Kriso