  • 1. Data: 2005-03-27 00:13:05
    Temat: doba pracownicza - prawo pracy
    Od: "D852" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przeczytałem, że w ciągu jednaj doby pracownieczej praca może rozpoczynać
    się tylko raz.
    Czy to oznacza, że w ciągu 24h od rozpoczęcia jednej zmiany, nie może zacząć
    się następna ?

    Jeśli tak, to jaki sens ma przepis mówiący o 11h nieprzerwanego odpoczynku w
    ciągu takiej doby ?
    Nawet pracując 12h pod rząd ( maksimum z nadgodzinami ) nie mamy szans nie
    zachować 11h ww. odpoczynku, trzymając się pierwszego przepisu.
    Jestem laikiem w kwestiach prawnych,ale wdzięczny będę za wyjaśnienia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-03-28 11:41:49
    Temat: Re: doba pracownicza - prawo pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    On Sun, 27 Mar 2005 01:13:05 +0100, D852 <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Je?li tak, to jaki sens ma przepis mówi?cy o 11h nieprzerwanego
    > odpoczynku w

    Jesli kończysz prace o 16:00 to możesz rozpocząć prace o 3:00 nastepnego
    dnia.
    Nie wiem dokładnie jak to jest, ale w przypadku soboty, niedzieli i świąt
    okres wypoczynku nieprzerwanego jest dłuższy.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy - http://grupy.3mam.net
    Szanuj język polski !! pisz wyrzuć imperialistyczne zapożyczenia "mail" i

  • 3. Data: 2005-03-28 13:31:12
    Od: "D852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:opsocil2j0rdstuz@a-ih8sfmaky7pen.chello.pl...

    > Jesli kończysz prace o 16:00 to możesz rozpocząć prace o 3:00 nastepnego
    > dnia.

    No właśnie nie. W ciągu doby pracowniczej można rozpocząć pracę tylko raz -
    a więc o 16 dnia następnego. Bzdura jakaś.