  • 1. Data: 2005-03-26 20:06:43
    Temat: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Witam, mam ogromna prosbe do osob obeznanych w temacie.
    Jest taka promocja w sieci idea w ktorej czytam...

    Regulamin promocji "bezplatne rozmowy dla firm":
    1.Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie ,,Bezpłatne rozmowy
    dla Firm", zwana dalej ,,Promocją", skierowana jest do przedsiębiorców
    (...) i tak dalej...

    2.Promocja obowiązuje od dnia 1 lutego 2005 r. do 31 marca 2005 r. PTK
    Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w
    każdym czasie bez podania przyczyn.

    10. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma możliwość korzystania z
    promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm" na warunkach określonych
    w Regulaminie promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm".

    Akurat zdazylem z aktywacja, zakupilem telefon i aktywowalem usluge
    bezplatnych rozmow. Na moj rozum wyglada to na oferte (zakupu-aktywacji)
    scisle powiazaną (z promocyjna uslugą), czyli kupuje telefon i korzystam
    z promocji ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm". Jest to umowa lojalnosciowa i
    obliguje mnie do korzystania (tzn. nie rezygnowania) z uslug operatora
    przez 2 lata pod rygorem kary pienieznej.

    Jednakze w regulaminie samej uslugi jest:
    1. W ramach Promocji Abonent w okresie od dnia 2 lutego 2005 r. do 31
    marca 2005 r. ma możliwość uruchomienia promocyjnej usługi ,,Bezpłatne
    rozmowy dla Firm" zwanej dalej ,,Usługą" na warunkach określonych w
    niniejszym Regulaminie.
    3. Usługa działa do 31 marca 2007 r., przy czym PTK Centertel sp. z o.o.
    zastrzega sobie prawo do odwołania Usługi w każdym czasie.

    I tu zaczynaja sie moje watpliwosci (odnosnie pkt.3.) - czy jesli z
    jakis powodow operator odwola usluge "Bezpłatne rozmowy dla Firm" bedzie
    to jednoznaczne z wypowiedzeniem warunkow umowy - promocji "bezplatne
    rozmowy dla firm" ? Chcialbym uniknac sytuacji w ktorej bede zobligowany
    do korzystania z aktywacji w sieci operatora z jednoczesnym brakiem
    mozliwosci korzystania z uslugi glownej jaka są "bezplatne rozmowy dla
    firm" (w takim przypadku calosc nie mialaby oczywiscie sensu). W takim
    wypadku chcialbym miec prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
    konsekwencji okreslonych w umowie lojalnosciowej.

    Jesli ktos ma kilka chwil na zaglebienie sie w tym temacie, to bardzo
    prosze o pomoc - pelna tresc obu regulaminow moge podeslac mailem, sa
    one takze do pobrania na stronach idei.
    Pozdrawiam, P.

  • 2. Data: 2005-03-27 23:56:18
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Jeszcze raz "usmiecham się" w ponizszej sprawie - czy jest ktos kto
    moglby sie udzielic na ten temat ?

  • 3. Data: 2005-03-28 07:20:59
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    W umowach z plusem jest zastrzeżenie, że kara umowna nie należy się,
    jeśli operator zmienił warunki umowy (cennik) na niekorzyść abonenta. Czy w
    przypadku idei jest podobnie?

    L.

  • 4. Data: 2005-03-28 10:30:36
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Liwiusz napisał(a):
    > W umowach z plusem jest zastrzeżenie, że kara umowna nie należy się,
    > jeśli operator zmienił warunki umowy (cennik) na niekorzyść abonenta. Czy w
    > przypadku idei jest podobnie?

    nie ma takiego zapisu.