eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem z gwarancja (?)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2005-03-26 23:21:32
    Temat: Problem z gwarancja (?)
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Witam,

    Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
    - dalem za niego ~5000zl.
    I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
    znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
    i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
    wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
    funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
    bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    trzymala dobre 1.5h)

    I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
    okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?

    Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
    mozna na nim zrobic....


  • 2. Data: 2005-03-27 06:56:41
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
    > - dalem za niego ~5000zl.
    > I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    > powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    > tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
    > znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
    > i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
    > wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
    > funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    > 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
    > bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    > eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    > trzymala dobre 1.5h)
    >
    > I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    > najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
    > okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
    >
    > Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
    > mozna na nim zrobic....
    No to witam klubie :(
    Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
    Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
    kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
    profesjonalisci.
    Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
    Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
    sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
    (na stronie federacji jest tekst)
    Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
    klientowi to moze odstapic od umowy.
    W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
    sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    masz wieksze szanse na wygrana.
    Powodzenia!

    --
    Lukasz Sczygiel


  • 3. Data: 2005-03-27 06:57:45
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    Lukasz Sczygiel napisał(a):
    > Marcin Kowalczyk napisał(a):
    >
    >> Witam,
    >>
    >> Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina
    >> Viper Eco
    >> - dalem za niego ~5000zl.
    >> I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    >> powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    >> tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo
    >> to, bo
    >> znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym
    >> tygodniu i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w
    >> pozycji non stop wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po
    >> jakims czasie zaczyna funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    >> 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach
    >> typu bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    >> eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    >> trzymala dobre 1.5h)
    >>
    >> I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    >> najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily
    >> sie w okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
    >>
    >> Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic
    >> nie mozna na nim zrobic....
    >
    > No to witam klubie :(
    > Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
    > Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
    > kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
    > profesjonalisci.
    > Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
    > Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
    > sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
    > (na stronie federacji jest tekst)
    > Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
    > klientowi to moze odstapic od umowy.
    > W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
    > sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    > Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    > przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    > takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    > masz wieksze szanse na wygrana.
    > Powodzenia!
    >
    A i jeszcze jedno: sprawdz sobie memorki memtestem. Moje wczoraj padly...

    --
    Lukasz Sczygiel


  • 4. Data: 2005-03-27 11:32:33
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Lukasz Sczygiel w <d25lpt$12$2@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
    > A i jeszcze jedno: sprawdz sobie memorki memtestem. Moje wczoraj padly...

    pamieci sprawne - test chodzil 4h - 0 errors

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.
    Na to informatyk:
    - No dobra, masz 1024 - dla równego rachunku.


  • 5. Data: 2005-03-27 11:34:49
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Lukasz Sczygiel w <d25lnu$12$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
    > sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    > Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    > przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    > takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    > masz wieksze szanse na wygrana.

    mam karte gwarancyjna z brakujacym jednym wpisem, ale mam za to dowod
    wydania z serwisu z adnotacja - wymiana plyty glownej - zrobilem o to
    awanture i serwis stwierdzil ze wpis nie musi byc bo mam dowod z serwisu

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.
    - Co ty powiesz?!! Jest hackerem???
    - Nie, debilem!!!

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1