  • 1. Data: 2005-03-27 06:45:08
    Temat: firma prowadzaca allegro -qxl to złodzieje
    Od: "Dzi Dzia" <d...@g...pl>

    mam od lutego nadpłate prowizji i nie chca mi zrocic. nikt nie odpowida.
    jakas babka niedawno zamajlowala, ze maja sygnaly ze towar nie zostal wylany.
    ja mam kilkaset pozytywow, a jakis koles z iloscia kometrzy 0 (zero) walnal
    mi negatywa " oszust towar nie wyslany ..." co nie jest prawda. jest
    potwierdzenie z poczty i nie domagala sie zwrotu przedplaty. wiec doszlo.
    co robic. sprawe do sadu gospodarczego? i oczywiscie ten durny komentarz. czy
    mozna sprawe za upublicznianie nieprawdziwych informacji? chyba jeszcze
    wchodzi pod znieslawienie (mimo ze tylko nick)? moze jakies precedensy?
    dzi

  • 2. Data: 2005-03-27 11:14:03
    Temat: Re: firma prowadzaca allegro -qxl to złodzieje
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i oczywiscie ten durny komentarz. czy
    > mozna sprawe za upublicznianie nieprawdziwych informacji? chyba jeszcze
    > wchodzi pod znieslawienie (mimo ze tylko nick)? moze jakies precedensy?
    > dzi

    no jak nick to pomowienie nie przejdzie, a prowadzisz moze firme?
    nieco by zmienilo sytuacje..

    P.

  • 3. Data: 2005-03-27 19:50:53
    Od: "Dzi Dzia" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tak jest zajerestrowne konto na dzialalnosc i fakturuja. ale co to zmienia?
    dzi

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał
    (a):

  • 4. Data: 2005-03-27 19:53:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dzi Dzia" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    O jaka kwotę chodzi - rząd wielkości?

  • 5. Data: 2005-03-28 10:12:55
    Od: "Dzi Dzia" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    29 pln
    dzi

  • 6. Data: 2005-03-28 13:28:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dzi Dzia" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > tak jest zajerestrowne konto na dzialalnosc i fakturuja. ale co to
    > zmienia?
    > dzi

    dzialalnie na szkode firmy

    P.