  • 1. Data: 2004-08-22 11:09:30
    Temat: dni robocze czy kalendarzowe - gwarancja?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Pech chcial ze w ostatnim czasie popsuly mi sie dwie rzeczy: kosiarka i
    rower. Obie oddalem na gwarancji. W obu producent zobowiazuje sie do naprawy
    w ciagu 14 dni..., na obu nie pisze rowniez czy sa to dni robocze czy
    kalendarzowe. Jednakze sprzedawca rowera policzyl dni robocze a sprzedawca
    kosiarki dni kalendarzowe.
    Kto mial racje??
    pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2004-08-22 17:57:51
    Temat: Re: dni robocze czy kalendarzowe - gwarancja?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    adam wrote:
> [...]
    > w ciagu 14 dni..., na obu nie pisze rowniez czy sa to dni robocze czy
    > kalendarzowe. Jednakze sprzedawca rowera policzyl dni robocze a sprzedawca

    Jeśli nie jest to inaczej określone w gwarancji - dni kalendarzowe.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-22 18:27:27
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > w ciagu 14 dni..., na obu nie pisze rowniez czy sa to dni robocze czy
    > kalendarzowe. Jednakze sprzedawca rowera policzyl dni robocze a sprzedawca

    W warunkach gwarancji będzie pisać: zależy od tego.
    A na przyszłość, jak chcesz mieć do 2 tygodni KALENDARZOWYCH coś załatwione, to
    składaj reklamację nie z tyt. gwarancji a z tyt. niezgodności towaru z umową
    (nowa rękojmia): na decyzję sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych. jeśli decyzji
    nie będzie, to jest to równoznaczne ze zgodą na Twoje żądania.
    Pozdrawiam:)

  • 4. Data: 2004-08-23 00:50:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <7...@n...onet.pl>, kicur wrote:
    > W warunkach gwarancji będzie pisać: zależy od tego.
    > A na przyszłość, jak chcesz mieć do 2 tygodni KALENDARZOWYCH coś załatwione, to

    ALe to coś to niekoniecznie naprawione urządzenie :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-08-23 12:16:20
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    > ALe to coś to niekoniecznie naprawione urządzenie :)

    Zgadza się: sprzedawca wystarczy, że ODPOWIE, ustosunkuje się do reklamacji.
    Jednak w praktyce, w większości przypadków (moich) sprawa w ciągu 2 tygodni
    była... załatwiana.