  • 1. Data: 2004-08-22 11:12:18
    Temat: Pomocy - poszukuje zarządzenia MS
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    poszukuje zarządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i
    zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji
    sądowej. Jakby ktos moglby mi podac namiary na aktualną wersje albo przesłac
    na maila: kacper_grzybowski(at)poczta.onet.pl byłbym bardzo wdzieczny

    Kacper Grzybowski

  • 2. Data: 2004-08-22 16:30:25
    Temat: Re: Pomocy - poszukuje zarządzenia MS
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2004 13:12:18 +0200, Kacper
    <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > przesłac
    > na maila: kacper_grzybowski(at)poczta.onet.pl byłbym bardzo wdzieczny

    instrukcji sądowej?
    NIe widziałem nigdzie w postaci elekroniczej, ale z pewnością wydano to w
    postaci książkowej w zbiorku przepisów o ustroju sądów powszechnych.
    Posszukaj w księgarni sądowej.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-08-22 18:01:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kacper wrote:
    > poszukuje zarządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i
    > zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji
    > sądowej. Jakby ktos moglby mi podac namiary na aktualną wersje

    A jak myślisz gdzie najszybciej można znaleźć coś takiego?
    Zajęło mi to jakieś pół minuty...

    KG