  • 31. Data: 2003-07-01 06:18:49
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Kaja wrote:

    > Mam ten program,ale nie zauważyłam,żeby mi wykrywał dialery.Zresztą
    > nie chcę go na starcie,bo mi strasznie komputer zwalnia.

    Mnie wszystkie dialery wykrył skaner MkSVir on-line. Ponieważ ten
    skaner i program do Windows korzystają podobno z tej samej bazy
    wirusów, więc też powinno ci to działać. Sprawdź czy masz aktualną
    wersję programu i może sprawdzanie dialerów ustawia się w jakichś
    opcjach.

  • 32. Data: 2003-07-01 07:30:12
    Od: w...@p...onet.pl

    > sprawa jest naprawde trudna do wygrania.
    > znam taki przypadek w ktorym tepsa jedynie rozlozyla na raty taki rachunek i
    > to koniec jej ustepstw.

    z pewnych zrodel wiem, ze uokik wlasnie przygotowuje cos grubszego na tepse
    (wlasnie w zwiazku z dialerami i uslugami 0-700 w ogole)

    poza tym wart zauwazenia jest fakt, iz urtip dnia 16 czerwca zakonczyl kontrole
    w tepsie, miedzy innymi zajal sie uslugami 0-700...obawiam sie jednak, ze
    oficjalne stanowisko urtipu poznamy dopiero za jakies 2-3 miesiace (procedura
    przewiduje, ze tepsa moze zglaszac uwagi do sporzadzonego przez urtip
    raportu/protokolu, a zatem sprawa moze sie troche przeciagnac

    autorce topicu proponuje:
    1. zglosic reklamacje do tepsy,
    2. wyslac szczegolowo opisana sprawe z prosba o zajecie sie nia do
    departamanetu rynku telekomunikacyjnego w ministerstwie infrastruktury lub
    (lepiej) do departamentu polityki konsumenckiej w uokik

    pozdrawiam
    d.

  • 33. Data: 2003-07-01 07:43:38
    Od: w...@p...onet.pl

    zapomnialbym...
    na stronie www.teleprawo.lo.pl znajdziesz sproro info o dialerach

    do pobrania takze wzory reklamacji i szczegolowy tryb postepowania:
    http://www.teleprawo.lo.pl/s1pomAbo.htm#dialery

    i jeszcze raz pozdrawiam
    d.

  • 34. Data: 2003-07-01 08:05:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kaja napisał:
    > Nie mam żadnych wahań.
    > Tego typa mam w KF od czasu,kiedy zajrzałam na jego stronę,zresztą nie widzę
    > go tam,więc pewnie już nie pisze.

    Ale o czym Ty bredzisz?

    > Kiedyś,jakieś 3 lata temu wysyłał mi ciągle spam na skrzynkę,ale potem go na
    > serwerze HomeNetu zablokowali.

    Że co!? Pieska Ci przy okazji harmonią nie utłukłem ?

    Mylisz mnie dziewko z kimś innym.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 35. Data: 2003-07-01 12:00:16
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Tue, 01 Jul 2003 10:05:22 +0200 *Arek* napisał/a:

    > Mylisz mnie dziewko z kimś innym.

    Tylko nie dziewko spamerze

    Czy Arek to Arnold?...Imię sobie nawet zmienił :D
    Może ktoś z grupowiczów przypomni jakimi adresami się posługiwałeś,to sobie
    skojarzę.Bardzo szybko Cię wyeliminowałam ze swojego komputera.
    Widze,że adresik e-mailowy znowu się zmieniło,dla niepoznaki,co?

  • 36. Data: 2003-07-01 13:14:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kaja napisał:
    > Tylko nie dziewko spamerze

    No proszę. Już nie tylko jestem oszustem ale także spamerem.
    To może mnie uświadomisz czym Ci niby spamowałem tą skrzynkę?

    > Czy Arek to Arnold?...Imię sobie nawet zmienił :D

    Doprawdy? Kiedy? Bo to mam od urodzenia.

> [...]
    > Bardzo szybko Cię wyeliminowałam ze swojego komputera.
    > Widze,że adresik e-mailowy znowu się zmieniło,dla niepoznaki,co?

    Jakiej niepoznaki? Adresy e-mailowe jakie używam i używałem
    to b...@a...pl/astec.pl/elita.pl/ i obecny.

    Ale, ale... może Ty podasz adres do siebie.
    Dam Ci szansę udowadniania w sądzie, że jestem oszustem.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 37. Data: 2003-07-01 13:41:36
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Tue, 01 Jul 2003 08:18:49 +0200 *Jureq* napisał/a:

> [...]
    > wirusów, więc też powinno ci to działać. Sprawdź czy masz aktualną
    > wersję programu i może sprawdzanie dialerów ustawia się w jakichś

    Wersje mam aktualna,ale monitor antywirusowy wyłączony (strasznie mi zwalnia
    działanie programów).Po prostu MKS-Vir'a włączam wtedy,kiedy ja chcę.Mam
    jeszcze AVP (Kaspersky)i ten jest o wiele lepszy.Dialerów się nie obawiam,bo
    po stronach często nie surfuję,zresztą w razie czego potrafię sama takie coś
    usunąć "z korzeniami" z dysku.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 38. Data: 2003-07-01 16:33:56
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@B...op.pl news:15svc3070z46q$.dlg@unikatowy.adres.e-maill

    @astec.pl

    np. b...@a...pl

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 39. Data: 2003-07-01 22:20:40
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Tue, 01 Jul 2003 15:14:53 +0200 *Arek* napisał/a:

    > No proszę. Już nie tylko jestem oszustem ale także spamerem.
    > To może mnie uświadomisz czym Ci niby spamowałem tą skrzynkę?

    Nie pamietam już co było w tym spamie (przecież sporo różnych śmieci
    przychodzi na skrzynki).To było jakieś 2-3 lata temu.

    > Doprawdy? Kiedy? Bo to mam od urodzenia.

    A kto to jest Arnold Buzdygan?
    Pisałam przedtem o stronie Arnolda Buzdygana,chociaż ta @elita.pl się
    zgadza.

    > Jakiej niepoznaki? Adresy e-mailowe jakie używam i używałem
    > to b...@a...pl/astec.pl/elita.pl/ i obecny.

    Dziękuję za przypomnienie.Te spamy przychodziły mi na skrzynkę codziennie, z
    konta: b...@a...pl(!!!(

    > Ale, ale... może Ty podasz adres do siebie.
    > Dam Ci szansę udowadniania w sądzie, że jestem oszustem.

    Do sądu to się wyrywaj jak lubisz.

    --
    Kaja

  • 40. Data: 2003-07-01 22:25:41
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że 1 Jul 2003 16:33:56 GMT *Rafal 'Raf256' Maj* napisał/a:

    > @astec.pl

    > np. b...@a...pl

    Już sam nawet przypomniał mi ten adres.

    --