  • 1. Data: 2003-06-27 17:52:55
    Temat: jak odzyskać dyplom trenerski
    Od: s...@o...pl

    Drodzy internauci :w roku 1976 był zrobiony dyplom trenerski na AWF-Katowice
    nie dano go zainteresowanemu ponieważ nie podszedł do obrony pracy magisterskiej
    /skończone studia bez magistra/.Czy uczelnia ma prawo przetrzymywać dyplom?
    Proszę o pomoc /ustawy , paragrafy/

    kochani mam pr

  • 2. Data: 2003-06-27 18:32:13
    Temat: Re: jak odzyskać dyplom trenerski
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

> [...]
    magisterskiej
    > /skończone studia bez magistra/.Czy uczelnia ma prawo przetrzymywać

    Przez te wakacje to reszty mi się mózg rozmiękczył. Nic nie zrozumiałam. Jak
    się robi dyplom bez obrony pracy?
    pozdrawiam:-)
    załamana ewcia

  • 3. Data: 2003-06-27 20:08:18
    Od: s...@o...pl

    > AWF-Katowice
    > magisterskiej
    > dyplom?
    >
    > Przez te wakacje to reszty mi się mózg rozmiękczył. Nic nie zrozumiałam. Jak
    > się robi dyplom bez obrony pracy?
    > pozdrawiam:-)
    > załamana ewcia
    >
    > Jedno z drugim nie koliduje teraz i "kiedyś".Obecnie można to osiągnąc o
    wiele łatwiej.