  • 1. Data: 2003-06-27 18:13:41
    Temat: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: "kici_kici" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Prosze o pomoc w zlozeniu reklamacji za rachunek, ktorego sprawca byl
    prawdopodobnie dialer.
    Interesuje mnie to, co powinnam zawrzec w reklamacji oraz przykladowe wzory.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Magda

  • 2. Data: 2003-06-27 19:04:32
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Nic nie wskorasz. Nawet nie pisz./Obym sie mylil/.A.

  • 3. Data: 2003-06-27 19:13:58
    Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl>

    poczytaj to:
    http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht

  • 4. Data: 2003-06-27 19:29:05
    Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl>

    sprawa jest naprawde trudna do wygrania.
    znam taki przypadek w ktorym tepsa jedynie rozlozyla na raty taki rachunek i
    to koniec jej ustepstw.
    Ale przeczytaj ten artykul do ktorego podalem Ci link na koncu jest rozdzial
    " reklamacja i droga sadowa"

  • 5. Data: 2003-06-28 00:27:25
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Fri, 27 Jun 2003 21:04:32 +0200 *Jendrek* napisał/a:

    > Nic nie wskorasz. Nawet nie pisz./Obym sie mylil/.A.

    Taka ciekawostka:
    Wkrótce TPSA wprowadzi specjalne programiki wykrywające dialer i nie
    dopuszczające do połączenia się z numerem 0700.Od wczoraj trąbią o tym w
    radiu.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 6. Data: 2003-06-28 00:53:24
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Kaja wrote:
    > Wkrótce TPSA wprowadzi specjalne programiki wykrywające dialer i nie
    > dopuszczające do połączenia się z numerem 0700.Od wczoraj trąbią o tym w
    > radiu.

    Takie programiki są juz od dawna ogólnodostępne i jakoś nie rozwiązuje
    to problemu. Potrzebna jest przede wszystkim świadomość użytkowników.
    Jeśli dzięki akcji TP S.A. rzeczywiście coś się zmieni w tym względzie,
    to bardzo dobrze, ale jakoś marnie to widzę, szczególnie że o
    "komputerach łączych się na 0-700" słychać już od dawna, a wiele osób
    nadal w żaden sposób nie próbuje się przed tym zabezpieczyć.

    No a pozatym to NTG. :)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 7. Data: 2003-06-28 02:09:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik kici_kici napisał:
> [...]
    > prawdopodobnie dialer.
    > Interesuje mnie to, co powinnam zawrzec w reklamacji oraz przykladowe wzory.

    http://www.sti.org.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 8. Data: 2003-06-28 10:28:21
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bdi50b$89r$1@atlantis.news.tpi.pl>, ariatari wrote:
    > poczytaj to:
    > http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht

    Końcówka jest taka:
    -----------------------------
    "Aby spróbować się uchylić od finansowych skutków instalacji dialera pod
    wpływem błędu należy więc z jednej strony oświadczyć o tym na piśmie
    operatorowi usług internetowych 0-700 , z drugiej strony, załączając
    informację o tym, wszcząć postępowanie reklamacyjne u danego operatora
    telefonicznego.

    W razie nieuwzględnienia reklamacji pozostaje droga procesu sądowego.
    Wydaje się iż słusznym byłoby pozwanie zarówno dostawcę płatnych treści (a
    wiec dzierżawcę numeru 0-700), jak i dostawcę, świadczącego usługi
    telekomunikacyjne (przydzielającego przedsiębiorcom numerację 0-700). W
    grę wchodzi również odpowiedzialność osób trzecich z których stron
    ładowane są dialery. "
    -----------------------------

    Z tego zdaje się wynikać, że najpierw należy zapłacić a potem dochodzić
    swoich roszczeń. Skąd taka konieczność?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2003-06-28 15:34:21
    Od: Marek <m...@y...com>

> [...]
    > "komputerach łączych się na 0-700" słychać już od dawna, a wiele osób
    > nadal w żaden sposób nie próbuje się przed tym zabezpieczyć.

    TPSA ma w tym interes - co tu duzo ukrywac, a to ze dialery powoduja
    rachunki to zazwyczaj tylko i wylacznie wina uzytkownika. Gdyby bylo
    inaczej, to koszt zablokowania 0700 bylby zerowy, a nie jak obecnie ~3zl
    miesiecznie.

  • 10. Data: 2003-06-28 19:39:16
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Sat, 28 Jun 2003 02:53:24 +0200 *Czarek Gorzeński*
    napisał/a:

    > Takie programiki są juz od dawna ogólnodostępne i jakoś nie rozwiązuje
    > to problemu.

    To będzie coś nowego i podobno skutecznego.Zresztą zajrzyj sobie na stronę
    Tepsy,może już coś jest na ten temat.

    > No a pozatym to NTG. :)

    Dlaczego NTG?
    Ten temat się toczy już od jakiegoś czasu,dyskusja trwa.

    Wiec eot z nami,

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja