  • 21. Data: 2003-06-29 22:45:12
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie [OT]
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Sun, 29 Jun 2003 22:58:24 +0200 *wer* napisał/a:

    > Teskno mi za nimi ;)

    Nie wywołuj wilka z lasu! ;-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 22. Data: 2003-06-29 23:36:39
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Kaja napisał:
    > Programów antywirusowych to jest sporo,a jakie np.są antydialery?

    ostatnio autorzy programów antywirusowych umieszczaja w nich procedury
    wykrywające dialery popularnych typów

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2003-06-30 00:29:20
    Temat: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Artur <a...@j...net>

    No wiec wyobraz sobie, ze jest kilka osob, ktore mu nie zazdroszcza.
    Powiem wiecej - tych kilka osob nie zazdrosci potencjalnym ofiarom ww
    osobnika.
    Optymistycznie rzecz ujmujac... ach... to bylo by zbyt optymistyczne, a
    do tego sprzeczne z prawem. :-)

    A.

  • 24. Data: 2003-06-30 11:22:36
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 01:36:39 +0200 *scream* napisał/a:

    > ostatnio autorzy programów antywirusowych umieszczaja w nich procedury
    > wykrywające dialery popularnych typów

    Nie widzialam jeszcze żadnego programu antywirusowego tego typu :-(

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 25. Data: 2003-06-30 11:26:56
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 02:29:20 +0200 *Artur* napisał/a:

> [...]
    > osobnika.
    > Optymistycznie rzecz ujmujac... ach... to bylo by zbyt optymistyczne, a

    Wystarczy,że raz weszłam na stronę tego osobnika i od razu zorientowałam
    się,że to oszust.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 26. Data: 2003-06-30 12:42:40
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Kaja wrote:

    > Nie widzialam jeszcze żadnego programu antywirusowego tego typu :-(

    MkSVir

  • 27. Data: 2003-06-30 14:22:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@B...op.pl news:1w74dy4g24dmk.dlg@unikatowy.adres.e-maill

    > Wystarczy,że raz weszłam na stronę tego osobnika i od razu zorientowałam
    > się,że to oszust.

    3 posty powyzej w tym watku odnioslem wrazenie jakbys bronila tego oszusta,
    to w koncu jak jest? A moze jakies male wahania osobowosci :> ?

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 28. Data: 2003-06-30 16:47:58
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Mon, 30 Jun 2003 01:36:39 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

    >ostatnio autorzy programów antywirusowych umieszczaja w nich procedury
    >wykrywające dialery popularnych typów
    To właśnie miałem na myśli

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 29. Data: 2003-06-30 23:46:23
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 14:42:40 +0200 *Jureq* napisał/a:

    > MkSVir

    Mam ten program,ale nie zauważyłam,żeby mi wykrywał dialery.Zresztą nie chcę
    go na starcie,bo mi strasznie komputer zwalnia.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 30. Data: 2003-06-30 23:51:46
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że 30 Jun 2003 14:22:25 GMT *Rafal 'Raf256' Maj* napisał/a:

    > 3 posty powyzej w tym watku odnioslem wrazenie jakbys bronila tego oszusta,
    > to w koncu jak jest? A moze jakies male wahania osobowosci :> ?

    Nie mam żadnych wahań.
    Tego typa mam w KF od czasu,kiedy zajrzałam na jego stronę,zresztą nie widzę
    go tam,więc pewnie już nie pisze.
    Kiedyś,jakieś 3 lata temu wysyłał mi ciągle spam na skrzynkę,ale potem go na
    serwerze HomeNetu zablokowali.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja