  • 41. Data: 2003-07-01 23:02:12
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kaja napisał:
    > A kto to jest Arnold B.?

    Ja.

    > Pisałam przedtem o stronie Arnolda B.,chociaż ta @elita.pl się
    > zgadza.

    O! To weszłaś na stronę Arnolda B. i stwierdziłaś, że jestem oszustem.
    Ale, ale... jakąż to stronę i co na niej było co dało Ci podstawy do takiego
    stwierdzenia ?

    > Dziękuję za przypomnienie.Te spamy przychodziły mi na skrzynkę codziennie,
    > z konta: b...@a...pl(!!!(

    Nigdy nie wysyłałem żadnego spamu.
    Nigdy też żadna z kontrolowanych przeze mnie firm nie reklamowała się
    w ten sposób.

    I ciekawe, że taki spam przychodził tylko do Ciebie.
    A może jednak to pamięć Cię zawodzi... ?

    > Do sądu to się wyrywaj jak lubisz.

    Nie lubię. Ale *publicznie* wymieniając z imienia i nazwiska nazwałaś
    mnie oszustem i spamerem.
    Czekam więc na przeprosiny i odszczekanie Twoich oskarżeń, albo na
    adres do pozwu.
    Mam nadzieję, że przeprosisz albo podasz adres a nie okażesz się kolejną
    tchórzliwą szmatą.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 42. Data: 2003-07-02 01:05:51
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Wed, 02 Jul 2003 01:02:12 +0200 *Arek* napisał/a:

    > Ja.

    To kto ty wreszcie jesteś? Arnold,czy Arek?

    > O! To weszłaś na stronę Arnolda B. i stwierdziłaś, że jestem oszustem.
    > Ale, ale... jakąż to stronę i co na niej było co dało Ci podstawy do takiego
    > stwierdzenia ?

    O zbieraniu składek na rzekome załatwienie/wygranie sprawy w sądzie dot
    dialerów 0-700.

> [...]
    > w ten sposób.

    > I ciekawe, że taki spam przychodził tylko do Ciebie.
    > A może jednak to pamięć Cię zawodzi... ?

    Napisałam,ze sporo spamu przychodziło,więc nie pamiętam....ale może to być
    np.namawianie do zakupu mebli w Poznaniu.Ha ha ha ha ha

    > Nie lubię. Ale *publicznie* wymieniając z imienia i nazwiska nazwałaś
    > mnie oszustem i spamerem.

    Cofnij się i przeczytaj jeszcze raz.

    > Czekam więc na przeprosiny i odszczekanie Twoich oskarżeń, albo na
    > adres do pozwu.
    > Mam nadzieję, że przeprosisz albo podasz adres a nie okażesz się kolejną
    > tchórzliwą szmatą.

    Spadaj dziadu i idź się podlecz do psychiatryka.
    Zmieniłeś sobie adres i wylazłeś mi z KF.
    Jeszcze raz PLONK

    --
    Kaja

  • 43. Data: 2003-07-03 18:56:14
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie [OT]
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > O wlasnie, ktos widzial niedawno jakies posty Buzdygana? Albo Jasko z
    > Toronto (Jasko z Toronto to byl gosc, ktory widzial wszedzie spisek
    > zydowski, karetki nie mialy krzyza, tylko stylizowana gwiazde dawida, w
    > herbie uniwersytetu warszawskiego tez je znalazl). Teskno mi za nimi ;)

    No to proszę
    http://groups.google.pl/groups?q=jasiek+z+toronto&ie
    =UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl

    ;))
    Jarek

  • 44. Data: 2003-07-08 22:59:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kaja napisał:
    > O zbieraniu składek na rzekome załatwienie/wygranie sprawy w sądzie dot
    > dialerów 0-700.

    NIE ZBIERAMY ŻADNYCH SKŁADEK ani od ludzi pokrzywdzonych przez dialerowych
    oszustów, ani przez plagiatorów ani od nikogo, których sprawy prowadzimy!

    Mam więc nadzieję, że *NATYCHMIAST* odszczekasz i to publicznie swoje kalumnie.

    > Napisałam,ze sporo spamu przychodziło,więc nie pamiętam....ale może to być
    > np.namawianie do zakupu mebli w Poznaniu.Ha ha ha ha ha

    I co Cię śmieszy dziewko?
    Rzucasz publicznie fałszywe oskarżenia i to Cię śmieszy?

    > Cofnij się i przeczytaj jeszcze raz.

    I co mi to miało dać?
    Powtarzam - publicznie, wymieniając z imienia i nazwiska nazwałaś mnie oszustem.

    > Spadaj dziadu i idź się podlecz do psychiatryka.
    > Zmieniłeś sobie adres i wylazłeś mi z KF. Jeszcze raz PLONK

    Gówno mnie obchodzi z czego Ci wylazłem, a z czego nie.
    Czekam na Twoje natychmiastowe przeprosiny, albo Twoje dane do pozwu.

    Czy też jesteś tchórzliwą szmatą, którą stać na opluwanie ludzi tylko jako anonim?
    Jeśli tak to mów od razu - nie będę czekał tylko od razu zgłoszę sprawę do
    prokuratury.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza