    From: "Phoenix" <0...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacja a koedukacja
    Date: Fri, 12 Mar 2004 22:25:12 +0100

    pokój dzienny to największy z nich i dodatkowo tzw. pokój przechodni z
    aneksem kuchennym, czyli po wejściu do mieszkania musisz przez/po nim
    chodzić
    a znając kolegów z mojej firmy to (naprawdę są czasem mili) odbedzie się na
    zasadzie "kto pierwszy ten lepszy"

    napisałam to pytanie mając nadzieję, że znajdzie sie ktoś kto mi pomoże
    rozwiązać ten (dla mnie duży) problem a zamiast tego (z drobnymi wyjątkami)
    spotkałam się z dziwną krytyką - nie o to mi chodziło

    ja po prostu bardzo źle się czuję w towarzystwie co by nie mówić obcych
    mężczyzn, jest to dla mnie ogromnie krępujące

    a swoją drogą to dziwne, że żaden z "krytyków" nie kazał mi np. zakupić
    grubej piżamy od stóp do głowy i jeszcze grubszego szlafroka ...

    mimo to wszystkim bardzo dziękuję za ich wypowiedzi

    dobranoc