  • Data: 2004-03-15 00:24:08
    Temat: Re: delegacja a koedukacja
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Mar 2004 14:53:53 +0100, Tristan Alder wrote:
    > Andrzej zaczął
    > rozważać aspekt ogólny i fizoloficzny,
    Raczej przedstawiać osobiste animozje.
    Bez większego związku z tematem.
    > więc dorzuciłem własne przemyślenia.
    Jeszcze bardziej odchodząc od tematu.
    Dziewczyna jest wrażliwa i ma konkretny problem. Nie radzi sobie z takimi
    sytuacjami i już raz z tego powodu wolała zmienić pracę niż wprost
    powiedzieć, że to dla niej kłopotliwe.
    W tych okolicznościach wyjeżdżanie z walką płci i ras w USA...
    jak jeszcze sobie uświadomimy, że żyjemy w kraju, w którym ostatnio sąd
    uznał, że obmacywanie części intymnych przez spodnie nie jest
    molestowaniem pracownika... a prawdopodobieństwo, że zgłosi nam się do
    pracy kolorowy pracownik mieści się w granicy błędu statystycznego...
    Pozdrawiam,
    MArta