  • Data: 2004-03-15 19:40:10
    Temat: Re: delegacja a koedukacja
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Mar 2004 07:12:23 +0100, SQLwysyn wrote:

    > Na razie to nikt Phoenix nie zamierza obmacywac.
    Ale jeśli zaczną pić (a to się w tym kraju często na delegacjach zdarza),
    to poglądy w tej kwestii, przynajmniej jednemu mogą się zmienić. A drugi
    wystarczy, że ... uzna ją za przewrażliwioną.

    > Nawet nie wiemy czy jest w
    > stanie sprowokowac faceta do tego czynu.
    Gdyby nieprowokowanie wystarczało, to nie doszłoby do 99% gwałtów.
    Kryminologia zna przypadki gwałtów na staruszkach, dzieciach, a nawet na
    niemowlętach. Nie wiem, co musiałaby robić staruszka, dziecko, albo
    niemowlę, żeby można było to uznać za "sprowokowanie".

    > Natomiast na pewno jest
    > przewrazliwiona nie chcac spac w zamykanym pokoju wspólnego mieszkania na
    > delegacji.
    Ona nie pisała, że którykolwiek pokój jest zamykany. Pisała natomiast, że
    jeden jest dzienny, a drugi przechodni. Zacytuję:
    "pokój dzienny to największy z nich i dodatkowo tzw. pokój przechodni z
    aneksem kuchennym, czyli po wejściu do mieszkania musisz przez/po nim
    chodzić
    a znając kolegów z mojej firmy to (naprawdę są czasem mili) odbedzie się na
    zasadzie "kto pierwszy ten lepszy".
    Pozdrawiam,
    MArta