  • 1. Data: 2003-04-29 05:18:15
    Temat: darowizna mieszkania-pilne!!!!!
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam takie pytanie znajoma chce swojemu synowi podarowac mieszkanie
    (mieszkanie to jest wlasnosciowe z ksiega wieczysta),a syn postanowil je
    odrazu sprzedac, i tutaj mam pytanie czy musi byc zmiana w ksiedze
    wieczystej jesli jest darowizna i czy musi sie to uprawomocnic, moze tak czy
    moze odrazu osoba darowana sprzedac mieszkanie , czy musi odczekac troche
    czasu az sie to wszystko uprawomocni.

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-04-29 05:27:06
    Temat: Re: darowizna mieszkania-pilne!!!!!
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    czy
    > moze odrazu osoba darowana sprzedac mieszkanie , czy musi odczekac troche

    Nie wiem jak to jest dokladnie, ale chyba jak sprzeda w ciagu pierwszych 5
    lat to zaplaci spory podatek od tego.

    Fantom

  • 3. Data: 2003-04-29 08:19:03
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    > Nie wiem jak to jest dokladnie, ale chyba jak sprzeda w ciagu pierwszych 5
    > lat to zaplaci spory podatek od tego.

    Na pewno tak jest. Ewentualnie mozna w US napisac oswiadczenie, ze przychody
    uzyskane ze sprzedazy mieszkania zostana w ciagu dwoch lat przeznaczone na
    cele mieszkaniowe lub budowlane.

    JAcek

  • 4. Data: 2003-04-29 09:55:31
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b8l1t2$pd5$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]
    czy
    > moze odrazu osoba darowana sprzedac mieszkanie , czy musi odczekac troche

    do uzgodnienia pomiędzy stronami umowy
    pzdr,
    JartekM