  • 1. Data: 2003-04-28 21:11:07
    Temat: HOWELL - kanciarze - leasing, upadla firma leasingowa, syndyk
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    dostalam dzisiaj wezwanie do zaplaty za raty leasingowe - ktore zaplacilam
    firmy nie ma tylko jest syndyk
    nie sadze zeby potwierdzenia ze zaplacilam wystarczyly:-(
    mam tez pisemko z banku ze naleznosc jest splacona
    co z nimi robic?
    olac? ale tez nie do konca - bo na 90% maja nasz weksel in blanco:-(

    aha - firma to wroclawski HOWELL

    ania
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 2. Data: 2003-04-28 21:37:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | dostalam dzisiaj wezwanie do zaplaty za raty leasingowe - ktore zaplacilam
    | firmy nie ma tylko jest syndyk
    | nie sadze zeby potwierdzenia ze zaplacilam wystarczyly:-(

    Moim zdanie powinny wystarczyć.

    | mam tez pisemko z banku ze naleznosc jest splacona
    | co z nimi robic?

    Odpisać. Opisać w piśmie fakty. Przesłać kserokopię pisma z banku i
    poinformować, że jak chcą, to mogą sobie przyjechać i sami stwierdzić, że
    masz potwierdzenia spłat rat (szkoda papieru na ksero).

    | olac? ale tez nie do konca - bo na 90% maja nasz weksel in blanco:-(

    Wezwać syndyka do zwrotu weksla. Jak odmówi, to zagrozić mu, że na jego
    koszt wdrożysz procedurę umożenia na ich koszt. Nie wiem, czy ktokolwiek coś
    takiego próbował robić, (w prawie wekslowym jest, ale tam jest wiele rzeczy
    w praktyce jeszcze nie trenowanych) ale liczę na to, że oni również nie będą
    wiedzieć i dla świętego spokoju oddadzą Twój weksel. Będziesz miała spokój
    na przyszłość.

  • 3. Data: 2003-04-29 22:48:53
    Od: Mariusz <s...@g...pl>

    ania wrote:

    > aha - firma to wroclawski HOWELL

    Proponuję wesprzeć grupę kapitałową i kupic mieszkanie
    u dewelopera działającego na chwilę obecna pod szyldem
    Howell Grabiszynek Spółka z o.o. :=))))

    Pozdrawiam
    EM

  • 4. Data: 2003-04-30 13:51:32
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Proponuję wesprzeć grupę kapitałową i kupic mieszkanie
    > u dewelopera działającego na chwilę obecna pod szyldem
    > Howell Grabiszynek Spółka z o.o. :=))))

    to mam nadziejej ze bedzie to jakies ostrzezenie dla innych....