  • 1. Data: 2005-05-11 07:42:00
    Temat: czy prawnie odmawiają
    Od: "imiki" <i...@p...com>

    Powołują się na p.13 ubezpieczenia auto casco ,które jest takie: Wyłączenie
    odpowiedzialności:
    -powstałe w skutek kradzieży radioodtwarzacza w przypadku gdy po
    opuszczeniu pojazdu nie dokonano z należytą starannością zabezpieczenia poza
    pojazdem wyjmowanego odbiornika lub panela.

    PZU odmawia zapłaty za zniszczony radioodbiornik ,który próbowano ukraść
    wybijając szyby.Skradziono panel z bagażnika a odbiornika nie skradziono
    ponieważ był solidnie zamocowany tylko go połamali.
    Jak odwołać się od decyzji PZU która mówi że jak oddam skradziony panel
    to uznają reklamację.
    Proszę o sugestie
    Pozdrawiam Jurek

  • 2. Data: 2005-05-11 08:33:05
    Temat: Re: czy prawnie odmawiają
    Od: Schwester <j...@c...com>

    imiki napisał(a):
> [...]
    > ponieważ był solidnie zamocowany tylko go połamali.
    > Jak odwołać się od decyzji PZU która mówi że jak oddam skradziony panel

    Jedź na giełdę elektroniczną i dokup panel ;)

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-05-11 18:43:47
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "imiki" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponieważ był solidnie zamocowany tylko go połamali.
    > Jak odwołać się od decyzji PZU która mówi że jak oddam skradziony panel

    Osobiste moje zdanie - racja jest po stronie PZU.

    Ale można spróbować następująco:
    OWU PZU w par 6 ust 2 rozróżniają kradzież oraz uszkodzenie pojazdu w
    następstwie kradziezy.
    Panel wymagany jest tylko w przypadku kradzieży. A u Ciebie mamy do
    czynienia nie z kradzieżą (par 6 ust 1 pkt 1) a właśnie uszkodzeniu pojazdu
    w następstwie kradzieży (par 6 ust 1 pkt 2). Można więc utrzymywać, że
    zgodnie z własnymi ich OWU PZU w tym przypadku panelu nie wymaga..

    --
    Pozdrowienia
    Brodek

    = = = = =