  • 11. Data: 2002-04-08 17:57:02
    Temat: Re: czy musze sie zameldować?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2002 16:30:50 +0200,
    osoba podpisana: Pawel Nowak <5...@p...com>
    napisała:

    > W mieszkaniach spółdzielczych często płaci się dodatki "od osoby". Np. za
    > windę, czy za wywóz nieczystości. Tak więc, jeśli tak jest, uczciwość by
    > chyba nakazywała przynajmniej zgłosić to do spółdzielni.
    [...]

    Po pierwsze: nie tylko w przypadku spółdzielni.
    Po drugie: przynajmniej w moim przypadku (a mieszkałem w 2 różnych
    miejscach) niijak się to ma do maldunku - po prostu zgłasza sie liczbę
    osób w mieszkaniu i od tej liczby są liczone opłaty.

    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 12. Data: 2002-04-08 20:07:50
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    <a...@p...onet.pl> napisał:

    >ze "meldunek polega na zgloszeniu" co jest nie do konca prawda,
    >bo zglaszac trzeba w towarzystwie i za przyzwoleniem osoby bedacej
    Tez nie do konca, bo powyzsze prawda jest jedynie: 'przy zameldowaniu
    na stale' (meldunek moze byc takze tymczasowy)
    Artur Golański

  • 13. Data: 2002-04-08 22:38:31
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

    > Policjanci lubią straszyć "kolegium", ale na straszniu się kończy -
    > przeżyłem to raz, jak poszedłem zgłośić, że mi radio ukradli:)
    > Pozdrawiam,
    > PN
    Moze to i nie stara rzymska zasada ale:
    "prawo nie egzekwowane nie istnieje" (co wiecej, powoduje utrate szacunku
    dla prawa)
    Czy znacie kogos ukaranego za brak meldunku?
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2002-04-09 05:41:43
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Jeśli natomiast płacisz za tyle osób, ile mieszka, to nie widzę potrzeby
    > dopełniania obowiązku meldonkowego. Chyba, że oszukujesz na czymś innym -
    > np. odpisując sobie większe koszty uzyskania przychodu :)

    Boszzz!! ludzie to od razu sie doszukują jakiegos oszustwa, próby
    wyłudzenia itd.. a powód jest banalny.. po prostu nie chce mi sie i nie
    mam czasu no formalnosci związane z przemeldowaniem.

    PZDR\
    Shaman

  • 15. Data: 2002-04-09 05:44:49
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Oznacza to, ze masz problem jedynie dlatego, ze jestes zameldowany w
    jednym
    > miejscu, a mieszkasz w drugim, ale ta kwestia juz zostala dokladnie
    opisana
    > nizej.

    nie.. problem polega (wg słów tego straszaka) na tym, ze nie jestem
    zameldowany w swojej wlasnosci.. podobno jak sie ma swoje mieszaknie to
    TRZEBA być w nim zaledowanym. Jak sie ma ich więcej to w jednym z nich..
    Inaczej mówiąc niedopuszczalna jest ponoc sytuacja w której posiada sie
    własne mieszkanie a zameldowanym sie jest w cudzym (a we wlasnym się
    mieszka). ??? No wiec jak z tym jest?

    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2002-04-09 07:03:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Shaman"
> [...]
    > Inaczej mówiąc niedopuszczalna jest ponoc sytuacja w której posiada sie
    > własne mieszkanie a zameldowanym sie jest w cudzym (a we wlasnym się

    to sa dwie sytuacje -
    1 - posiadasz A, zameldowany w B i mieszkasz w B
    wg mnie nikt ci nic nie zrobi - wolno ci posiadac ;-))
    2 - posiadasz A, zameldowany w B ale mieszkasz w A -
    wprowadzasz wladze w blad i nie dopelniles obowiazku zameldowania
    a posiadanie nic tu nie zmienia
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-04-09 07:19:10
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

> [...]
    > Inaczej mówiąc niedopuszczalna jest ponoc sytuacja w której posiada sie
    > własne mieszkanie a zameldowanym sie jest w cudzym (a we wlasnym się

    Bzdury, zameldowanie to tylko oficjalne powiadomienie władzy gdzie
    mieszkasz, a nie musisz mieszkać na swoim.

    Marcin.

  • 18. Data: 2002-04-09 07:31:54
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    "Shaman" <s...@k...net.pl> wrote in message

    > Boszzz!! ludzie to od razu sie doszukują jakiegos oszustwa, próby
    > wyłudzenia itd.. a powód jest banalny.. po prostu nie chce mi sie i nie
    > mam czasu no formalnosci związane z przemeldowaniem.

    Niczego się nie doszukuję, nie przesadzaj.

  • 19. Data: 2002-04-09 08:08:06
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

> [...]
    > 2 - posiadasz A, zameldowany w B ale mieszkasz w A -
    > wprowadzasz wladze w blad i nie dopelniles obowiazku zameldowania

    Dzięki.. W moim przypadku zachodzi sytuacja jak w pkt.2. Jaka jest podstawa
    prawna o którą się ta biedna władza, którą oszukuję, może oprzeć?

    PZDR
    Shaman

  • 20. Data: 2002-04-09 08:09:30
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Bzdury, zameldowanie to tylko oficjalne powiadomienie władzy gdzie
    > mieszkasz, a nie musisz mieszkać na swoim.

    ale moze musze byc zameldowany tam gdzie przebywam na stałe prawda?

    blad twierdzi coś przeciwnego niż Ty? możesz jakoś poprzeć swoje zdanie? czy
    tylko wydaje Ci sie ze jest jak mówisz?

    PZDR
    Shaman