  • 21. Data: 2002-04-09 08:14:39
    Temat: Re: czy musze sie zameldować?
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    > ale moze musze byc zameldowany tam gdzie przebywam na stałe prawda?
    >
    > blad twierdzi coś przeciwnego niż Ty? możesz jakoś poprzeć swoje zdanie?
    czy
    > tylko wydaje Ci sie ze jest jak mówisz?

    Teoretycznie musisz być zameldowany na stałe tam gdzie stale przebywasz i
    zamierzasz przebywać - jednak z faktu, że nikt tego nie sprawdza - dla
    organu gminy przebywasz stale tam, gdzie im zameldujesz.

    Marcin.

  • 22. Data: 2002-04-09 08:20:20
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Teoretycznie musisz być zameldowany na stałe tam gdzie stale przebywasz i
    > zamierzasz przebywać - jednak z faktu, że nikt tego nie sprawdza - dla
    > organu gminy przebywasz stale tam, gdzie im zameldujesz.

    :-) no to sytuacja powoli się krystalizuje :-)
    a nie wiesz ile wynosi ew. kara za zaniedbanie obowiązku zmiany miejsca
    stałego pobytu?

    PZDR
    Shaman

  • 23. Data: 2002-04-09 08:22:21
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > Nadmienię, ze formalnie już się przemeldowałam, zatem wszystkie dokumenty,
    > na których widnieje stary adres tracą ważność? A co z paszportem? Czy
    > również trzeba wyrobić nowy?

    skoro sie zgadza sie adres zameldowania to pewnie tak.. :-( dlatego chce
    tego uniknąć.. poza tym na wszystkich umowach o prowadzenie konta
    bankowego, o ubezpieczenie na zycie itd. jest kluzula, ze zobowiazujesz sie
    niezwlocznie powiadamiać o zmianie miejsca zameldowania.. jest tego tyle ze
    nie jestem pewien czy o wszystkim pomysle...

    PZDR
    Shaman

  • 24. Data: 2002-04-09 08:23:31
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    błąd w druku: :-)
    > skoro sie zgadza sie adres zameldowania to pewnie tak.. :-( dlatego
    chce

    errata:
    > skoro NIE zgadza sie adres zameldowania to pewnie tak.. :-( dlatego
    chce

    ;-))

    PZDR
    Shaman

  • 25. Data: 2002-04-09 08:34:08
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    > :-) no to sytuacja powoli się krystalizuje :-)
    > a nie wiesz ile wynosi ew. kara za zaniedbanie obowiązku zmiany miejsca
> [...]

    zysto hipotetycznie ;)

    Kodeks wykroczeń: Art. 147. § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku
    meldunkowego,

    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    zapewne skończyłoby się na naganie lub max. 100 zł grzywny. Ale najpierw
    komuś musiałoby na tym baaaaaardzo zależeć ;)

    Marcin

  • 26. Data: 2002-04-09 08:54:24
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

    > zapewne skończyłoby się na naganie lub max. 100 zł grzywny. Ale najpierw
    > komuś musiałoby na tym baaaaaardzo zależeć ;)
    >
    > Marcin

    OK.. big thnx! :-)

    Shaman

  • 27. Data: 2002-04-09 09:58:25
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On 8 Apr 2002 17:07:37 +0200, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >prawda, bo zglaszac trzeba w towarzystwie i za
    >przyzwoleniem osoby bedacej wlascicielem lokalu.

    Z tego co pamietam tylko na meldunek stały bo na tymczasowy to nie
    trzeba było - vide słynny przypadek jak dwóch dziennikarzy którzy
    wykryli tę lukę prawną zameldowało się u ówczesnego ministra
    budownictwa ktorym był pan Miller (teraz to jest chyba premier)
    Jesli usuneli te dziure to i na tymczasowy tez chyba trzeba

    pozdrawiam

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 28. Data: 2002-04-09 17:39:12
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Shaman" <s...@k...net.pl> wrote in message
    > jednym
    > opisana
    >
    > nie.. problem polega (wg słów tego straszaka) na tym, ze nie jestem
    > zameldowany w swojej wlasnosci.. podobno jak sie ma swoje mieszaknie to
    > TRZEBA być w nim zaledowanym. Jak sie ma ich więcej to w jednym z nich..
    > Inaczej mówiąc niedopuszczalna jest ponoc sytuacja w której posiada sie
    > własne mieszkanie a zameldowanym sie jest w cudzym (a we wlasnym się
    > mieszka). ??? No wiec jak z tym jest?

    To bzdura. Nie ma w polskich przepisach takiego, ktory by to nakazywal.
    Niech straszak Ci taki przepis wskaze. Nie zrobi tego, bo taki przepis nie
    istnieje. To co probuje Ci wmowic straszak, to bujda na resorach.
    Marta

  • 29. Data: 2002-04-09 18:26:07
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał:

    >Dzięki.. W moim przypadku zachodzi sytuacja jak w pkt.2. Jaka jest podstawa
    >prawna o którą się ta biedna władza, którą oszukuję, może oprzeć?
    Ustawa o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych tekst jednolity
    ogłoszono w Dz. U. Nr 87, poz. 960
    Obowiazek zameldowania jest tam, gdzie mieszkasz, a nie tam gdzie
    posiadasz.

    Artur Golański

  • 30. Data: 2002-04-10 08:25:53
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

> [...]
    > ogłoszono w Dz. U. Nr 87, poz. 960
    > Obowiazek zameldowania jest tam, gdzie mieszkasz, a nie tam gdzie

    OK.. wielkie dzięki.. zaraz poszukam tego DZ.U.

    PZDR
    Shaman