  • 1. Data: 2002-04-08 09:37:25
    Temat: Testament pisemny
    Od: "Benon" <p...@p...com>

    Jak to jest z testamentem pisemnym ? Wiem, ze musi byc sporzadzony pismem
    odrecznym przez spadkodawce.Czy sad powoluje bieglego grafologa do oceny
    prawdziwosci testamentu, czy akceptuje go bez ekspertyzy ?

  • 2. Data: 2002-04-08 10:26:55
    Temat: Re: Testament pisemny
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Jak to jest z testamentem pisemnym ? Wiem, ze musi byc sporzadzony pismem
    | odrecznym przez spadkodawce.Czy sad powoluje bieglego grafologa do oceny
    | prawdziwosci testamentu, czy akceptuje go bez ekspertyzy ?

    Jeśli nikt go nie kwestionuje ani nie budzi podejrzeń co do autentyczności,
    to nie powołuje.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-04-08 13:20:56
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 8 Apr 2002, Benon wrote:

    > Jak to jest z testamentem pisemnym ? Wiem, ze musi byc sporzadzony pismem
    > odrecznym przez spadkodawce.Czy sad powoluje bieglego grafologa do oceny
    > prawdziwosci testamentu, czy akceptuje go bez ekspertyzy ?

    Jeśli są wątpliwości, to oczywiście można na wniosek uczestników
    postępowania powołać biegłego.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-08 17:03:41
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "KRZEM" <m...@s...pl000> wrote in message

    > Jeśli nikt go nie kwestionuje ani nie budzi podejrzeń co do
    autentyczności,
    > to nie powołuje.

    Zainteresowani powinni jednak, w ramach mozliwosci dostarczyc sadowi probki
    pisma spadkodawcy (np. listy, czy kartki z zyczeniami).
    Marta