  • 1. Data: 2004-03-22 21:04:40
    Temat: czy ktos ma moze
    Od: "Mon" <m...@p...onet.pl>

    tresc slow wypowiadanych przez policje w trakcie aresztowania tyle ze po
    angielsku ?
    dziekuje
    Mon

  • 2. Data: 2004-03-22 21:10:57
    Temat: Re: czy ktos ma moze
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Mon wrote:
    > tresc slow wypowiadanych przez policje w trakcie aresztowania tyle ze
    > po angielsku ?
    > dziekuje
    > Mon

    Odpal google i poszukaj "miranda rights" You have the right to reamin
    silent itd...

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-03-22 21:59:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c3nkob$9ra$1@inews.gazeta.pl...

    A to nie zależy czasem od stanu?

  • 4. Data: 2004-03-22 22:19:31
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    "Falkenstein" <r...@g...pl> wrote in message
    > Odpal google i poszukaj "miranda rights" You have the right to reamin
    > silent itd...
    Naiwne pytanie. Czy jest jakis odpowidnik w PL ?
    Czy po prostu u nas dostaje sie pouczenie juz na komisariacie na
    papierze ?

    Wole spytac niz dac sie aresztowac zeby sie przekonac :)

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN vel NoMaD

  • 5. Data: 2004-03-23 14:09:47
    Od: "Mon" <m...@p...onet.pl>

    > Odpal google i poszukaj "miranda rights"  You have the right to reamin
    > silent itd...

    ok dziekuje za info
    Mon

  • 6. Data: 2004-03-23 19:01:12
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:c3nkob$9ra$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A to nie zależy czasem od stanu?

    Wyrok w sprawie "Miranda vs Arizona" ustaliły identyczną formułę dla
    wszystkich przypadków zatrzymania. jest ona nawet drukowana na takich małych
    karteczkach żeby kazdy krawężnik mógł ją właściwie wypowiedzieć.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 7. Data: 2004-03-23 19:23:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c3q1h2$m34$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    małych
    > karteczkach żeby kazdy krawężnik mógł ją właściwie wypowiedzieć.

    O karteczkach faktycznie słyszałem. Chodzi o to, że przy pomyłce w
    formułce czynność jest nieważna.