  • 11. Data: 2005-11-16 10:35:14
    Temat: Re: czy komornik może zająć najniższe wynagrodzenie ?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "łysy" <v...@p...fm> naskrobał/a w news:dlei36$lrq$1@bandai.magma-
    net.pl:

    > mógłby mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie bo nie moge nigdzie znależć
    > chodzi mi o najniższe wynagrodzenie krajowe
    > czyli chyba jakieś 980zł brutto

    849.

    > czyli ok.600zł na ręke

    Najniższe jest wolne od potrąceń.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ograniczenie predkosci swiatla, to ograniczanie naszych praw obywatelskich i powinno
    byc zwalczane.

  • 12. Data: 2005-11-16 10:48:55
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    jacobs wrote:

    > bardzo zdziwiłem się tym artykułem, komornik zajął wynagrodzenie pewnej
    > osobie, te najniższe. Jakoś to mi sie nie podobało. Udało się uzyskać te
    > 50pln i złożyć skargę na czynności tego pana. Sąd odrzucił sprzeciw, nie
    > dopatrując się nieprawidłowości działań komornika.

    Dlatego nie nalezy nigdy zglaszac zbyt duzo kont do US, warto miec
    jakies gdzies w tajmnicy przed naszymi urzednikami, zeby jakby nie daj
    boze co... ;]

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 13. Data: 2005-11-16 11:51:09
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    A skąd niby on bedzie wiedział w którym banku ?
    i może zablokować mi konto ?

  • 14. Data: 2005-11-16 11:53:35
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    A co sądzicie o tym ??
    http://mojefinanse.interia.pl/news?inf=679064
    kłamstwo ????

  • 15. Data: 2005-11-16 11:58:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> naskrobał/a w

    > To bank trzeba zaskarżyć, a nie komornika.

    No i pracodawcę.