  • 1. Data: 2005-11-16 06:03:45
    Temat: czy komornik może zająć najniższe wynagrodzenie ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    jak w temacie
    mógłby mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie bo nie moge nigdzie znależć
    chodzi mi o najniższe wynagrodzenie krajowe
    czyli chyba jakieś 980zł brutto
    czyli ok.600zł na ręke

  • 2. Data: 2005-11-16 07:16:59
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógłby mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie bo nie moge nigdzie znależć
    > chodzi mi o najniższe wynagrodzenie krajowe

    oczywiście że może i zrobi to z wielką przyjemnością, bo nie musi ruszać
    swoich 4 liter nigdzie.

    Jacobs

  • 3. Data: 2005-11-16 08:26:11
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > oczywiście że może i zrobi to z wielką przyjemnością, bo nie musi ruszać
    > swoich 4 liter nigdzie.

    Praktyczna rada:
    jeśli masz na karku komornika to nie odbieraj wynagrodzenia za pośrednictwem
    banku. W takim bowiem wypadku komornik może Ci zająć całe wynagrodzenie. Jeśli
    odbierasz wynagrodzenie w kasie, to wtedy komornik ma prawo zająć tylko pewien
    procent.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2005-11-16 08:48:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Czapla wrote:

    > W takim bowiem wypadku komornik może Ci zająć całe wynagrodzenie.

    A taki czlowiek to ma za przeproszeniem co? Zdychac z glodu? Bo ja
    rozumiem, ze dlugow sobie narobil. Ale czasem jest tak w zyciu, ze sie i
    komornik przytrafia. Jednak jesli on wezmie 100% to z czego taki
    czlowiek ma zyc? Ma zostac zlodziejem-przestepca, zeby nie umrzec.

    Jak to jest regulowane prawnie?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 5. Data: 2005-11-16 08:49:09
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-11-16 07:03, łysy wrote:
> [...]
    > mógłby mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie bo nie moge nigdzie znależć
    > chodzi mi o najniższe wynagrodzenie krajowe

    660&v=2&s=0

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 6. Data: 2005-11-16 08:56:32
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jednak jesli on wezmie 100% to z czego taki
    > czlowiek ma zyc? Ma zostac zlodziejem-przestepca, zeby nie umrzec.
    >
    > Jak to jest regulowane prawnie?

    No cóż, prawo nie zawsze bywa doskonałe, a komornik jeśli może, to będzie
    zawsze wykorzystywał sytuację.
    Sprawa była opisana tu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33145634

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 7. Data: 2005-11-16 09:06:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Czapla wrote:

    > No cóż, prawo nie zawsze bywa doskonałe, a komornik jeśli może, to będzie
    > zawsze wykorzystywał sytuację.

    No ale: "Wszystko przez nadgorliwego komornika. Egzekwuje on tak
    alimenty, ze nie zostawia mezczyznie ani grosza. Mimo ze przepisy tego
    zabraniaja."
    -------------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^

    Czyli takie dzialanie mozna gdzies zaskarzyc, bo to jest samowolka
    komornika, jak zabiera nei pozostawiajac na zycie.

    Pozdr

  • 8. Data: 2005-11-16 09:12:23
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > No ale: "Wszystko przez nadgorliwego komornika. Egzekwuje on tak
    > alimenty, ze nie zostawia mezczyznie ani grosza. Mimo ze przepisy tego
    > zabraniaja."

    To tylko komentarz redaktorski a nie wykładnia prawna. Niestety, w kraju gdzie
    prawo jest niespójne a komornikiem może być babcia klozetowa, takie sytuacje
    będą się zdarzać.

    pozdrawiam

    Czapla

  • 9. Data: 2005-11-16 09:25:26
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzie
    > prawo jest niespójne a komornikiem może być babcia klozetowa, takie
    bardzo zdziwiłem się tym artykułem, komornik zajął wynagrodzenie pewnej
    osobie, te najniższe. Jakoś to mi sie nie podobało. Udało się uzyskać te
    50pln i złożyć skargę na czynności tego pana. Sąd odrzucił sprzeciw, nie
    dopatrując się nieprawidłowości działań komornika.

    to tyle z mojego podwórka.

    ps. Warto obejrzeć film "Komornik"

    Jacobs

  • 10. Data: 2005-11-16 10:33:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > Czyli takie dzialanie mozna gdzies zaskarzyc, bo to jest samowolka
    > komornika, jak zabiera nei pozostawiajac na zycie.

    To bank trzeba zaskarżyć, a nie komornika.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nadzieja jest czyms posrodku miedzy skrzydlami i spadochronem.