    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest sens...
    Date: Tue, 15 Feb 2011 22:32:01 +0100

    > BTW, czy tylko mi zdarzyło się w podobnej sytuacji, że dyspozytor
    > pogotowia
    > telefonicznie udzielił mi poleceń, jakie podjąć działania przed przybyciem
    > karetki?

    Wzywałem kiedyś pomoc do wypadku. Wyciągaliśmy kierowcę z ciężarówki.
    Dyspozytor który przyjmował zgłoszenie mówił że lepiej żeby do auta nie
    podchodzić bo skoro się pali cysterna...
    ale wszystko się udało poza uratowaniem samochodu bo on jakby się spalił
    trochę.
    Dobrze że się nie trafił nikt komu nie przyszło do głowy pociągać mnie do
    odpowiedzialności za nieugaszenie samochodu.
    Chociaż jak się osobówka paliła na środku drogi i zerwałem się z gaśnicą do
    gaszenia to strażak po cywilu który jechał przede mną mnie powstrzymał.
    I dobrze bo jak te kółka zaczęły strzelać to marnie to wyglądało. Swoją
    drogą to ta gaśnica samochodowa to się nadaje do gaszenia peta chyba bo
    samochodu to raczej nie.

    Byłem i gapiem i "ratownikiem". I nie potrafię wytłumaczyć dlaczego raz
    miałem odwagę podejść do palącego się samochodu a drugim razem już nie.
    Podeszli inni i dobrze. Ale nie wyobrażam sobie, żeby ktoś miał mnie skarżyć
    o to że nie podszedłem udzielić pomocy. Do przeczytania tego wątka nawet mi
    do głowy nie przyszło że ktoś może robić problemy z takiego powodu.
    narażenie życia dla kogoś jest moją osobistą sprawą.

    --
    Pawełj