  • 11. Data: 2005-08-18 13:29:19
    Temat: Re: czy jest ....kasa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    piotr.ek7 napisał(a):

    > a jak myślisz , jeżeli ja nie wezmę to ty dostaniesz zwrot, bo państwo nie
    > będzie miało komu dać ??

    Raczej nalezy obnizyc podatki i wogole zlikwidowac dawanie kasy za free.
    To jest jedyna metoda.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-08-18 13:33:36
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    > Raczej nalezy obnizyc podatki i wogole zlikwidowac dawanie kasy za free.
    > To jest jedyna metoda.

    po pierwsze nie zwalczysz tego sam a po drugie żałuję, że zadałem to
    pytanie, liczyłem na konkrety a dostałem zamiast odpowiedzi pytanie w stylu
    "a co ja z tego będę miał" nie wiem w tym przypadku kto jest bardziej
    potrzebujący?

  • 13. Data: 2005-08-18 17:53:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:de20tk$ne8$1@nemesis.news.tpi.pl piotr.ek7
    <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> pisze:

    > od państwa, rzecz jasna.
    Treśc Twojego pierwszego postu jest nie do końca jednoznaczna. Niemniej
    dalsza część wątku sporo wyjaśnia. Zatem jako zdeklarowany zwolennik
    socjalnych obowiązków państwa względem obywateli utrzymujących jego
    instytucje i człowiek programowo stający po stronie osób poszkodowanych
    przez wadliwy system stosunków społecznych, po lekturze Twoich postów
    oświadczam Ci, że próbujesz zostać pasożytem.

    Jotte

  • 14. Data: 2005-08-18 19:09:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale czy któryś z was sam
    > utrzymuje rodzinę ?

    To dziecko do złobka, a matka do pracy. To chyba najbardziej rozsądne
    wyjscie jeśli samodzielnie nie mozesz utrzymąc rodziny. I odpowiadam na
    potencjalne zarzuty. Tak, ja sama utrzymuje rodzine - mąz zajmuje sie
    dzieckiem:-))

    HaNkA

  • 15. Data: 2005-08-19 07:51:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 Aug 2005 21:09:49 +0200,
    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> screamed:

> [...]
    > wyjscie jeśli samodzielnie nie mozesz utrzymąc rodziny. I odpowiadam na
    > potencjalne zarzuty. Tak, ja sama utrzymuje rodzine - mąz zajmuje sie

    To dziecko do żłobka, a mąż do pracy. (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 09:50:56 user up 10708 days, 21:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One person's error is another person's data.

  • 16. Data: 2005-08-19 11:01:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > To dziecko do żłobka, a mąż do pracy. (-;

    Czysta ekonomia. Ja zarobie 4x wiecej niz mogłby zarobic mój mąz

    HaNkA

  • 17. Data: 2005-08-19 11:13:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Czysta ekonomia. Ja zarobie 4x wiecej niz mogłby zarobic mój mąz

    Ale on ci podpowiada żebyście pracowali oboje, a dziecko do żłobka ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 18. Data: 2005-08-19 11:40:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Ale on ci podpowiada żebyście pracowali oboje, a dziecko do żłobka ...

    No ale po co mam pchac dziecko do żłobka, skoro stać nas na to, zeby jedno z
    nas nie pracowalo?:-))

    HaNkA

  • 19. Data: 2005-08-19 11:52:10
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > No ale po co mam pchac dziecko do żłobka, skoro stać nas na to, zeby jedno z
    > nas nie pracowalo?:-))
    Bo przerwa zawodowa moze sie okazac na tyle dluga ze mezowi ciezko
    bedzie pozniej wrocic do pracy. No chyba ze zamierza cale zycie nie
    pracowac ew stale sie rozwija w domu (choc nie w kazdym zawodzie mozna)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 20. Data: 2005-08-19 11:57:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości

    > Bo przerwa zawodowa moze sie okazac na tyle dluga ze mezowi ciezko bedzie
    > pozniej wrocic do pracy.

    Mąz dopiero studiuje, nigdy nie pracował bo po skonczeniu LO poszedł na
    studia :-)))

    HaNkA