  • 21. Data: 2005-08-19 12:03:55
    Temat: Re: czy jest ....kasa
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Mąz dopiero studiuje, nigdy nie pracował bo po skonczeniu LO poszedł na
    > studia :-)))
    No chyba ze tak:)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 22. Data: 2005-08-20 01:04:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Aug 2005 13:57:37 +0200,
    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> screamed:

    > Mąz dopiero studiuje, nigdy nie pracował bo po skonczeniu LO poszedł na
    > studia :-)))

    Dziecko do żłobka. Męża na studia zaoczne i... do pracy. ((-;

    Artur (nmspanc:)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 03:03:41 user up 10709 days, 14:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats.

  • 23. Data: 2005-08-20 02:51:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Dziecko do żłobka. Męża na studia zaoczne i... do pracy. ((-;

    E tam. Mąz studiuje zaocznie własnie. Ktos musi zajmować się dzieckiem,
    domem. Po jasną cholere sie zarzynać? Oboje w pracy, dziecko w złobku-
    będzie nas widywało tylko pare godzin dziennie. My oboje zmeczeni, a tu
    jakis obiad, jakies pranie, prasowanie, spacer. Pouczyc sie trzeba. Dziecko
    ze złobka zacznie znosic choroby i zaczna sie zwolnienia. Gdzie tu sens i
    logika? Co innego gdybyśmy musieli- gdyby nas do tego pchala sytuacja
    materialna, ale skoro nie ma takiego przymusu? Niby mówi się, ze ten kto ma
    pół miliona jest bogatszy od tego, który ma ćwierć miliona ale moim zdaniem
    wszystko jest kwestią priorytetów. Niektórzy chcą
    TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLe i ciągle im mało. Mi wystarcza
    "tyci-tyci" - zeby bylo mnie stac na zwykłe życie na przeciętnym poziomie.
    Nie chcę sobie wypruwac żył, zeby zarobic za wszelka cene kasę i nie miec
    ani czasu by ją wydac, ani żadnej radosci z życia. A tak - czy może byc coś
    wspanialszego, niz to gdy siedzę i pracuje przy komputerze w domu i nagle
    obejmują mnie od tyłu za szyję malutkie rączki i dostaje całuska, a
    następnie pewne "Brzydkie Dzidziątko" pakuje mi sie na kolana?:-)) Nie chce
    przegapic jakiś magicznych momentów w zyciu mojego synka, nie chce zeby znal
    nas tylko z widzenia:-)

    HaNkA