  • 1. Data: 2005-08-18 10:36:45
    Temat: Bulki slodkie w sklepie a owady
    Od: " Marcin" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Spotkalo mnie to w Ustce, w ostatni weekend. Na ladzie w sklepie lezaly
    sobie rozne bulki slodkie, paczki etc. a na nich roilo sie az od os, ktore
    lataly przez to po polowie sklepu, a kupujacy robili co sie da by stac w tej
    kolejce jak najdalej od nich. Czy jest na to przepis, dzwonic do sanepidu? Co
    by sie stalo gdyby ktos zostal uzadlony przez owada. Czy mozna by sie wtedy
    ubiegac o odszkodowanie? Najbardziej zdziwila mnie kobieta ktora kupila sobie
    trzy paczki, bo nie mogla sie zupelnie oprzec (!).
    Pomijam brak wyobrazni, zadania sobie trudu przykrycia tego czymkolwiek.

  • 2. Data: 2005-08-22 16:06:23
    Temat: Re: Bulki slodkie w sklepie a owady
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Aug 2005 10:36:45 +0000 (UTC), " Marcin"
    <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >kolejce jak najdalej od nich. Czy jest na to przepis, dzwonic do sanepidu?
    Przepis na stanie najdalej od os? :)

    >Najbardziej zdziwila mnie kobieta ktora kupila sobie
    >trzy paczki, bo nie mogla sie zupelnie oprzec (!).
    Zastanawialem sie chwile co zawieraly te paczki i czy byly ciezkie ;)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-08-22 17:02:14
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    WAM wrote:

    > Przepis na stanie najdalej od os? :)

    Hehehe. Kraków. Okolice nowego kleparza. Mini-sklepik spozywczy. Drzwi
    otwarte. Przy szybie na stoleczku w skrzynce leza drozdzowki.
    PRzechodzac cos mnie tknelo, ze jest nie tak... Po drozdzowkach
    spacerowal sobie w najlepsze golab i wydziobywal co mu smakowalo...
    ;)))) Smaczengo ;]

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r