  • 51. Data: 2010-04-01 21:30:35
    Temat: Re: czy allegro to monopolista?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010, macso wrote:

    > wydrukuję i włożę w ramki, do czasu pierwszej kontroli US

    To jeszcze podstawę prawną sobie odszukaj, bo kontrolera
    raczej ramka nie przekona ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2010-04-02 17:57:21
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    > To jeszcze podstawę prawną sobie odszukaj, bo kontrolera
    > raczej ramka nie przekona ;)

    a Godryd Smolik nie wystarczy ???

    macso

  • 53. Data: 2010-04-02 21:10:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010, macso wrote:

    > a Godryd Smolik nie wystarczy ???

    Nijak nie wystarczy, sprawdzali mi papiery, samo nazwisko
    nie działało ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2010-04-03 14:36:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Akurat to że tak nie jest wiem nawet ja, szaraczek co na allegro tylko
    > kupuje ;) Choćby kretyńska decyzja allegro o uniemożliwieniu
    > zablokowania aukcji dla "kopertek", dzięki czemu różne gnoje
    > bezkarnie gnębią konkurencję...

    co to są kopertki?

  • 55. Data: 2010-04-03 20:22:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, Marek Dyjor wrote:

    > co to są kopertki?

    Osoby które nie potwierdziły tożsamości "cyklem listowym" - allegro
    wysyła papierowy list na podany adres.
    W aukcjach oznaczane są symbolem koperty właśnie, i kiedyś istniała
    możliwość automatycznego zablokowania możliwości zakupu.
    Taka "kopertka" może być czysto wirtualnym bytem "Miś Puchatek
    z Pcimia Średniego ul Nieistotna 12a/5", a w praktyce złośliwą
    konkurencją która postara się o wygenerowanie kosztów.
    Dostanie negatywa - no to co, komu wadzi negatyw misia puchatka.

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2010-04-04 09:30:05
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > co to są kopertki?

    albo ulgowe podejście do konta junior,
    u mnie jakiś dzieciak kupił kilka przedmiotów
    zanim "się zorientował" że to na poważnie.

    macso