  • 11. Data: 2007-09-14 19:44:06
    Temat: Re: czy SM może ogłosić, że nie będzie wystawiała mandatów?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 14 września 2007 19:21
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fcegme$ped$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Pouczenie nie jest formą kary. Ale pouczyć można tylko osobę, która się do
    > wykroczenia przyznaje.

    Dlaczego? Jak się nie przyznaje, bo jest nieświadoma, że to właśnie jest
    wykroczenie? Wtedy warto wyjaśnić co i jak.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-09-14 19:49:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Jak się nie przyznaje, bo jest nieświadoma, że to właśnie jest
    > wykroczenie? Wtedy warto wyjaśnić co i jak.

    W sumie racja. W głowie mi zostało poprzednie brzmienie art. 41 kw.