  • 11. Data: 2011-04-13 13:10:51
    Temat: Re: czarna mafia
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.04.2011 15:09, RadoslawF pisze:

    > Z technicznego punktu widzenia albo nie zagłuszysz dokładnie
    > i w nawach bocznych będą komórki dzwonić ale nie zablokuje to
    > działania komórek obok kościoła albo zagłuszysz równo i dokładnie
    > ale zagłuszanie będzie działało też poza budynkiem kościoła.

    Chyba że zrobi z budynku klatkę Faradaya ;)

  • 12. Data: 2011-04-13 13:13:57
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "Czarna teczka" napisał w wiadomości grup

    13,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__N
    a.html

    > Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał
    > GSM?

    Primo:
    ............. Jako że ów proboszcz jest gospodarzem tego obiektu (w
    zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)),

    Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go nie
    zastępuje.
    Właścicielem obiektu są parafianie.

  • 13. Data: 2011-04-13 16:55:26
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 15:10, Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Chyba że zrobi z budynku klatkę Faradaya ;)

    Nie zrobi, nie zlikwiduje okien i drzwi.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-04-13 16:57:45
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 15:13, Użytkownik JeSt napisał:

> [...]
    > zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)),
    >
    > Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go

    W naszym kraju ? od kiedy ?
    Z tego co wiem budynek świątyni jaki inne budynki są własnością
    KK jako instytucji.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-04-13 17:26:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 15:09:18 +0200, RadoslawF napisał(a):
    /../
> [...]
    > bocznych będą komórki dzwonić ale nie zablokuje to działania komórek
    > obok kościoła albo zagłuszysz równo i dokładnie ale zagłuszanie będzie

    Na palcu przykościelnym więc?

  • 16. Data: 2011-04-13 17:28:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 18:57:45 +0200, RadoslawF napisał(a):
    /../
    > W naszym kraju ? od kiedy ?
    > Z tego co wiem budynek świątyni jaki inne budynki są własnością KK jako
    > instytucji.

    Obawiam się, że parafia jest własnością parafii.

  • 17. Data: 2011-04-13 19:27:18
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 19:28, Użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > Dnia Wed, 13 Apr 2011 18:57:45 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > /../
    >>
    > Obawiam się, że parafia jest własnością parafii.

    Parafia niewykluczone że jest własnością parafii.
    Stojące na niej budynki już nie, grunt pewnie też nie
    ale tu nie jestem pewien.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-04-13 20:52:11
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 13 Kwi, 15:13, "JeSt" <o...@w...eu> wrote:
    > Użytkownik "Czarna teczka"  napisał w wiadomości grup
    >

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94237
    13,Proboszcz_z_Wa...

> [...]
    > zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)),
    >
    > Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go nie

    Prędzej właścicielem obiektu jest parafia, a jej organem jest
    proboszcz.

  • 19. Data: 2011-04-13 21:21:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 3:52 PM, goldi wrote:

    13,Proboszcz_z_Wa...

    > Prędzej właścicielem obiektu jest parafia, a jej organem jest
    > proboszcz.

    Parafia (po za drobnymi wyjątkami na świecie) nie jest właścicielem
    obiektu i w zasadzie nie ma nic do powiedzenia jesli o to chodzi.

  • 20. Data: 2011-04-13 22:52:11
    Od: "henry_k" <h...@g...com>

    Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go
    > nie zastępuje.
    > Właścicielem obiektu są parafianie.
    Właścicielem jest korporacja z Rzymu, siedzibę ma w dzielnicy Watkan a
    szefem jest Benio XVI czy XVII ( następca SANTO SUBITO).
    Jak proboszcz będzie opylał coś droższego to będzie w dupie miał parafian i
    o zgodę musi prosić Benia.