  • 31. Data: 2011-04-22 12:58:16
    Temat: Re: czarna mafia
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > A pytasz o stronę prawną czy techniczną ?

    Pytasz z nudów czy poważnie ?

    > Bo od technicznej to możesz na każdej od prawnej nie wolno
    > ale jeśli nie zablokujesz sygnału mieszkańcom z sąsiednich
    > bloków to nikt tego nie będzie zgłaszał.

    No ale ja właśnie myślę, że powinni zgłosić bo lokalnego BTS'a którego wpływ
    na otoczenie jest znacznie bardziej przewidywalny niż zakłócaczy mieć raczej
    nie mogą.

  • 32. Data: 2011-04-22 13:12:49
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-22 14:58, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > No ale ja właśnie myślę, że powinni zgłosić bo lokalnego BTS'a którego
    > wpływ na otoczenie jest znacznie bardziej przewidywalny niż zakłócaczy
    > mieć raczej nie mogą.

    Jak puści mocny sygnał że wyłączy ludziom komórki w sąsiednich
    blokach to będą zgłaszać, jak wyjdzie tylko nieznacznie
    za ogrodzenie to kto zgłosi i co zgłosi ? a może w tym miejscu
    jest faktycznie za słaby sygnał ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-04-25 18:56:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Jak puści mocny sygnał że wyłączy ludziom komórki w sąsiednich
    > blokach to będą zgłaszać, jak wyjdzie tylko nieznacznie
    > za ogrodzenie to kto zgłosi i co zgłosi ?

    Bezprawne nadawanie

    > a może w tym miejscu
    > jest faktycznie za słaby sygnał ?

    No może, ale nie o to pytano przecież

  • 34. Data: 2011-04-26 08:30:58
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-25 20:56, Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Bezprawne nadawanie

    I co z tego że bezprawne skoro nikt tego nie zgłosi ?

    > No może, ale nie o to pytano przecież

    Nie zrozumiałeś, typowy człowiek który obok kościoła
    stwierdzi słaby lub brak sygnału raczej uzna że jest on
    w tym miejscu słaby z winy nadawcy a nie uzna że to ksiądz
    zagłuszarkę włączył.