  • 1. Data: 2011-04-12 08:16:51
    Temat: wymagania Urzędu Miasta
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    Uprzejmie proszę o poradę:

    zakupiłem mieszkanie, teraz musze przedstawić druk INOB-1 dotyczący podatku
    lokalnego płaconego do UM - to jest ok.
    Natomiast UM żąda ode mnie Aktu Notarialnego. Generalnie nie widzę
    przeciwskazań, ale z taką uwagą, że wymazuję kwotę za jaką kupiłem lokal.
    Rozmawiałem tel., nie byli tym usatyfakcjonowani. Argumentowałem, że podatek
    lokalny jest liczony od powierzchni lokalu i udziału w działce, a nie od
    wartości lokalu, czyli nie potrzebna jest im ta wiedza.
    Czy UM może żądać ode mnie AN, a do tego z jawnymi danymi finansowymi - a ja
    mam obowiązek go dostarczyć?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2011-04-12 11:23:08
    Temat: Re: wymagania Urzędu Miasta
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 12-04-2011 10:16, trok pisze:

    > Czy UM może żądać ode mnie AN, a do tego z jawnymi danymi finansowymi - a ja
    > mam obowiązek go dostarczyć?

    Zapytaj sie na jakiej podstawie (prawnej) wymagaja aktu notarialnego.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-12 13:38:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "trok" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie od wartości lokalu, czyli nie potrzebna jest im ta wiedza.
    > Czy UM może żądać ode mnie AN, a do tego z jawnymi danymi finansowymi - a

    Złóż na dziennik podawczy INOB-1 i niech na piśmie z podaniem podstawy
    prawnej zarządają Aktu.

  • 4. Data: 2011-04-12 14:05:44
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Wysłałem im AN ze skrzętnie wymazanymi danymi finansowymi. Najzabawniejsze
    jest to, że pierwsze zdanie w Wezwaniiu brzmi:
    "Na podstawia Aktu Notarialnego nr XXXX z dn. YYYY pan ......
    zakupił.....".

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 5. Data: 2011-04-12 17:12:50
    Temat: Re: wymagania Urz?du Miasta
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-04-12 16:05, trok pisze:
    > Dzi?kuj? za odpowiedzi.
    >
    > Wys?a?em im AN ze skrz?tnie wymazanymi danymi finansowymi. Najzabawniejsze
    > jest to, ?e pierwsze zdanie w Wezwaniiu brzmi:
    > "Na podstawia Aktu Notarialnego nr XXXX z dn. YYYY pan ......
    > zakupi?.....".

    AN mogłeś zgubić. Daj im wypis z KW

    Icek