  • 1. Data: 2011-04-12 19:14:59
    Temat: czarna mafia
    Od: Paul <e...@e...com>

    13,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__N
    a.html

    Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

  • 2. Data: 2011-04-12 19:27:25
    Temat: Re: czarna mafia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Paul" napisał w wiadomości grup
    > Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

    To pewnie kina też łamią prawo?
    Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dziś, że są bardziej uprzywilejowani, niż
    posłowie.

  • 3. Data: 2011-04-12 19:42:46
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-04-12 21:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Paul" napisał w wiadomości grup
    >
    > To pewnie kina też łamią prawo?
    > Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dziś, że są bardziej
    > uprzywilejowani, niż posłowie.

    czyli dobrze rozumiem, że takie zagłuszanie jest legalne?
    Mogę włączyć taki zagłuszacz u siebie w domu, żeby sąsiedzi nie mogli
    korzystać z komórek?

  • 4. Data: 2011-04-12 19:50:37
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <io29vm$hom$1@node2.news.atman.pl>, e...@e...com
    says...>

    > czyli dobrze rozumiem, ze takie zagluszanie jest legalne?
    > Moge wlaczyc taki zagluszacz u siebie w domu, zeby sasiedzi nie mogli
    > korzystac z komórek?

    Nie, nie jest legalne.

    Mozesz pojechac do tego kosciola i jak ci telefon nie zadziala, to
    zlozyc skarge do UKE. Moze nawet uznaja cie za strone i moze nawet
    wszczna postepowanie.

    Ale wiesz, w ostatecznym rozrachunku to jednak kazdy chce isc do nieba,
    wiec na wiele nie licz.

  • 5. Data: 2011-04-13 04:12:15
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    W dniu 2011-04-12 21:42, Paul pisze:

    > czyli dobrze rozumiem, że takie zagłuszanie jest legalne?
    > Mogę włączyć taki zagłuszacz u siebie w domu, żeby sąsiedzi nie mogli
    > korzystać z komórek?

    co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

  • 6. Data: 2011-04-13 06:49:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    > co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

    Ciekawe, czy ksiądz wykonał zagłuszanie prawidłowo (sygnał nie wychodzi poza
    kościół).

  • 7. Data: 2011-04-13 08:57:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > To pewnie kina też łamią prawo?

    a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem,
    ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

  • 8. Data: 2011-04-13 11:16:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    > a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem,
    > ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

    Ja raz się spotkałem.

  • 9. Data: 2011-04-13 12:51:47
    Od: "Czarna teczka" <c...@o...pl>

    13,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__N
    a.html

    > Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

    Primo:
    We własnym domu możesz nawet zagłuszać sygnał z Marsa. Jako że ów proboszcz jest
    gospodarzem tego obiektu (w zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)), to może tak
    ustalić. Do kościoła nikt nie zmusza chodzić. Więc ci którzy tam przychodzą
    robią to dobrowolnie.

    Co innego, gdyby tak np właściciel dworca kolejowego zabronił używania komórek.
    Tutaj sprawa jest inna, bo dworzec to budynek użyteczności publicznej, dla
    zainteresowanych - niezbędny. I fakt zagłuszania sygnału mógłby być odebrany
    jako naruszenie swobód obywatelskich.

  • 10. Data: 2011-04-13 13:09:18
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 14:51, Użytkownik Czarna teczka napisał:
> [...]
    > ustalić. Do kościoła nikt nie zmusza chodzić. Więc ci którzy tam przychodzą

    Z technicznego punktu widzenia albo nie zagłuszysz dokładnie
    i w nawach bocznych będą komórki dzwonić ale nie zablokuje to
    działania komórek obok kościoła albo zagłuszysz równo i dokładnie
    ale zagłuszanie będzie działało też poza budynkiem kościoła.