  • 1. Data: 2011-04-13 06:47:11
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witaj
    dostałam identyczne pismo nawet kwota się zgadza :) tylko choroba nie do końca -
    miałam zapelenie ucha. ale przebieg sprawy podobny - najpierw wizyta lekarza
    zorganizowanego przez SI a później wizyta w klinice przy hotelu. też kontaktowałam
    się wczoraj z SI i mam nadzieję że szybko to wyjasnią :)
    na wstępie zażyczyłam sobie kopie tego rachunku z intrum - ciekawe co mi poślą...
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-04-13 08:44:01
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 08:47, Kazik pisze:

> [...]
    się wczoraj z SI i mam nadzieję że szybko to wyjasnią :)
    > na wstępie zażyczyłam sobie kopie tego rachunku z intrum - ciekawe co mi poślą...
    Przyślą Ci "podziękowania" z wmawianiem, że odpowiadając na ich list
    potwierdzasz że zobowiązanie istnieje i w związku z tym przesyłają
    blankiet do wpłaty. W przypadku nie wpłacenia w ciągu 7 dni sprawa
    zostanie skierowana na drogę sądową, co oczywiście podniesie koszty itd
    itp. Standardowa zagrywka obliczona na zastraszenie.

    --
    MZ