  • 21. Data: 2003-09-04 02:34:59
    Temat: Re: cofanie po ulicy jednokierunkowej
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:bj5of8$e9d$2@serwus.bnet.pl...

    > Chodzi o to, że można cofnąć nieco, na przykład podczas parkowania.

    A mi cały czas chodzi o to że to nieprawda.Możesz cofać choćby 100 km.

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-09-04 07:23:13
    Od: "Biedrona" <n...@b...com>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 23. Data: 2003-09-04 07:51:30
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    > Co znaczy u Ciebie? Co znaczy operuje?

    jest sobie ulica jednokierunkowa, łączy się z inną, którą ja jadę i zawsze
    'wcofuję' w tą jednokierunkową ( bo tylko kawałek, a objechać to okrutnie
    daleko). Ale to jest jazda tyłem pod prąd i już :) Ja się tłumaczę, ze
    cofałem, biedny jestem, itp :)

    > Niestety -wydaje Ci się że jest uznaniowe. Konkretnie jest brak zakazu
    > cofania.

    Wręcz przeciwnie, wprost powiedziano w kodeksie, ze można cofać,
    ale nie jechać tyłem pod prąd.

    pozdr.,
    stavi

  • 24. Data: 2003-09-04 10:33:40
    Od: "Jurka" <J...@a...wypie-spa-me.com>

    ...from bitstream coded by *stavi* :
> [...]
    > tłumaczę, ze cofałem, biedny jestem, itp :)
    > Wręcz przeciwnie, wprost powiedziano w kodeksie, ze można cofać,
    Ciekawy jestem czy jak walne w samochod faceta ktoren na wstecznym jedzie
    moja jednokierunkowa ulica osiedlowa 100 metrow(sknera nie chce objechac
    500 metrow dookola blokow) a zaskoczyl mnie bo na tych zakretach bynajmniej
    nie spodziewalem sie samochodu zdazajacego w przeciwnym anizeli ja kierunku,
    to bedzie to moja wina czy jego ?
    --
    J.R. (GG#2690392)
    J...@a...wytnijto.com

  • 25. Data: 2003-09-04 12:06:27
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    > Ciekawy jestem czy jak walne w samochod faceta ktoren na wstecznym jedzie
    > moja jednokierunkowa ulica osiedlowa 100 metrow(sknera nie chce objechac

    jeśli to było do mnie osobiście, to widoczność mam 100%, nie jestem
    samobójcą i nie mam za dużo czasu ani kapusty, więc ustępuję pierwszenstwa
    :)

> [...]
    bynajmniej
    > nie spodziewalem sie samochodu zdazajacego w przeciwnym anizeli ja

    IMHO jego (cofającego),
    ogólnie, cofając, obojętnie na jakiej drodze, masz obowiązek ustąpić
    pierwszeństwa.
    Ale jak gość powie, ze stał, a Ty mu wjechałeś to co zrobisz ? :( Jak nie
    znajdziesz świadków to masz problem.

    pozdr.,
    stavi

  • 26. Data: 2003-09-04 18:01:48
    Od: ad <a...@t...pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Kłaniam się, dnia śro 3. września 2003 15:43 ktoś podpisujący się jako

    > Chodzi o to, że można cofnąć nieco, na przykład podczas parkowania.
    > A nie że jadę sobie pod prąd....

    to kiedy konczy sie cofanie a rozpoczyna jazda pod prad? po 2, 3, 5, 10
    metrach?

    --
    pozdr
    adeon

  • 27. Data: 2003-09-04 22:01:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 4. września 2003 20:01 ktoś podpisujący się jako ad
    napisał(a):

    > to kiedy konczy sie cofanie a rozpoczyna jazda pod prad? po 2, 3, 5, 10
    > metrach?

    To chyba widać, że wcofujesz w zatoczkę a nie jedziesz sobie...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 28. Data: 2003-09-04 22:25:09
    Od: Adam Dyga <a...@t...pl>

    Gacek wrote:

    > Witam.
    >
    > Mam nastepujace pytanie:
    > Czy mozna cofac po ulicy jednokierunkowej?
    >
    > W kodeksie drogowym na ten temat nic nie ma.
    > Ja sadze, ze zakaz cofania wynika z tego ze to jest ulica
    > jednokierunkowa - wiec nie wolno jechac w druga strone niezaleznie od
    > ustawienia samochodu (przodem czy tylem). Ale ekspertem nie jestem, wiec
    > pisze na ta grupe.
    > a wiec:
    >
    > Czy (i dlaczego nie ;) ) mozna cofac po ulicy jednokierunkowej?

    Z tego co pamietam z kursu prawa jazdy (a bylo to juz 'jakis' czas temu) to
    facet na wykladach mowil, ze mozna cofac, ale krotkimi odcinkami...
    Tlumaczenie nie do konca mnie przekonalo, ale biorac przyklad ze zwyklej
    ulicy dwukiernkowej bedac na prawym pasie tez mozna cofac, do tego ile sie
    chce, mimo ze tak naprawde jedzie sie pod prad, tyle ze tylem. Z tego
    wynika na jednokierunkowej mozna - takie jest _moje_ zdanie i jesli kiedys
    bede musial to zrobic to nie bede sie zastanawial, o ile nie bedzie za mna
    zadnego samochodu.

    --
    pozdr
    adeon

  • 29. Data: 2003-09-05 05:12:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 4. września 2003 04:34 ktoś podpisujący się jako
    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mi cały czas chodzi o to że to nieprawda.Możesz cofać choćby 100 km.

    Dla mnie to bzdura. Czyli wsiadasz w auto i jedziesz sobie tyłem pod prąd?
    Jaki to ma sens?

  • 30. Data: 2003-09-05 12:49:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Od przejechania przodem lub tyłem znaku "zakaz wjazdu w ulicę
    jednokierunkową.